Hoe werkt dat met teams? Doet elk land mee? En hoe gaat dat?Nederland heeft bijvoorbeeld maar 3 ruiters, australië bijvoorbeeld 5
Haha zat met m'n moeder te kijken dus kon niet reageren, maar die zweedse warmbloed die nu gedeeld eerste staat wat een lekker ding
Hahaha iedereen eten, jullie zijn slimmer als mij! Ik ging onder Sara Algotsson Ostholt, werd zij me eerste hahaha. Heb ik dat ook nog gemist!!
Back! Met een aantal broodjes en een flesje spa blauw Dioxide schreef:Fooood, glorious fooooood *gaat ei bakken*
Ik ben ook weer van de partij!Ik geloof trouwens dat ik degene die in de top 5 staan allemaal gemist heb
deflin schreef:weet iemand van jullie of ik het springen/cross van gisteren ergens nog kan terug zien???was dat gisteren dan?
deflin schreef:weet iemand van jullie of ik het springen/cross van gisteren ergens nog kan terug zien???het was gistere ook dressuur
deflin schreef:weet iemand van jullie of ik het springen/cross van gisteren ergens nog kan terug zien???Dat is nog niet geweest . Morgen cross
deflin schreef:weet iemand van jullie of ik het springen/cross van gisteren ergens nog kan terug zien???Er was gisteren dressuur???
Mjetterd schreef:Hoe werkt dat met teams? Doet elk land mee? En hoe gaat dat?Nederland heeft bijvoorbeeld maar 3 ruiters, australië bijvoorbeeld 5
Begin aub niet over eten. Ik heb al honger sinds ik hier op de tribune zit Zometeen maar even een sinaasappel slachten.
Cayenne schreef:Begin aub niet over eten. Ik heb al honger sinds ik hier op de tribune zit Zometeen maar even een sinaasappel slachten.Ook niet ontbeten dan ? Slimmerd!
Cayenne schreef:Begin aub niet over eten. Ik heb al honger sinds ik hier op de tribune zit Zometeen maar even een sinaasappel slachten.Word je niet eens bediend ?
Mjetterd schreef:Hoe werkt dat met teams? Doet elk land mee? En hoe gaat dat?Nederland heeft bijvoorbeeld maar 3 ruiters, australië bijvoorbeeld 5Er staat een link in de openingspost naar deze info
Cynn_x schreef:Helaas moet ik morgen een groot deel van de cross missen.. arghh !Ik ook grrr, hopelijk word het ergens uitgezonden kan ik het opnemen en in ieder geval nog zien!
Mjetterd schreef:Cayenne schreef:Begin aub niet over eten. Ik heb al honger sinds ik hier op de tribune zit Zometeen maar even een sinaasappel slachten.Word je niet eens bediend :p?Drinken wel, maar eten moet gedeclareerd worden Rond half 2 is er een uur pauze, dus dan ga ik even eten.