Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:15

speedfiets_2 schreef:
ik zie het al voor me "Totilas the movie"
"Een gitzwarte hengst groeit op in het pittoreske Nederland.En onder de hand van zijn mensen vriend Edward groeit hij uit tot een kampioen.Maar dan word hij verkocht .Verreden en niet begrepen bij zijn nieuwe ruiter.Waardoor hij niet voldoet aan de zeer hoge eisen.Vele wisselingen van eigenaren tragedie en mislukkingen volgen.
zal hij ooit weer terug komen bij Edward?"
2014 in de bioscoop

Kaartjes binnenkort in de voorverkoop :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:19

ponyparadijs schreef:
* http://www.dehoefslag.nl

Op internet zijn berichten opgedoken dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center zich wil inspannen om Totilas aan te kopen.
Glock heeft afgelopen week een sponsorcontract met Edward Gal, Hans Peter Minderhoud en Nicole Werner afgesloten. Nu lijkt het erop dat het een en ander in een stroomversnelling is gekomen na het teleurstellende optreden van Rath en Totilas tijdens de hengstenshow van Paul Schockemöhle in Vechta.

De Hoefslag deed navraag bij Nicole Werner: “Het klopt inderdaad dat we Totilas ontzettend graag terug willen hebben, daar maken wij geen geheim. We hebben dit bij onze sponsor neergelegd, maar bij een verkoop moeten er wel twee partijen mee willen werken. Dat is in dit geval zeer de vraag. Ik weet niet of ze hem willen verkopen en wat ze ervoor vragen.”

Da's de openingspost ;)

Naja. Ik weet het ook niet meer. Aan de ene kant, waar rook is, is vuur.... Ze bleven ook ontkennen dat hij naar PS ging...

We komen het ooit wel te weten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:20

Citaat:
Werner: ‘Geen sprake van aankoop Totilas’
09/02/2012 12:56
De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center bewegingswonder Totilas terug wil kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”

Vorige week werd bekend dat dressuurruiters Edward Gal en Hans Peter Minderhoud en hun trainer Nicole Werner een tienjarig partnerschap met de Oostenrijkse familie Glock zijn aangegaan. Het Glock Horse Performance Center kocht al I.P.S. Tango (v. Jazz) van I.P.S Horse Group voor Hans Peter Minderhoud en zou volgens de Oostenrijkse nieuwswebsite nu de zinnen zetten op Totilas voor Edward Gal. “Natuurlijk willen we hem graag terug. Totilas hoort gewoon bij Edward Gal. Maar daar is nu geen sprake van, want hij is niet te koop”, aldus Werner. Het artikel suggereert dat Edward Gal in de toekomst voor Oostenrijk zou gaan rijden. Werner laat weten dat dit niet het geval is.

Las dit ook net op Horses, nog een klein stukje toegevoegd wat hierboven niet stond.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:24

i_risss schreef:
Ik hoop zo dat Totilas teruggaat naar Edward.. Denk alleen dat PS hem nog liever de rest van zijn leven in de wei zet, dan dat hij hem verkoopt aan de concurrent.

Waarom niet? Volgens mij is dit niveau paardenhandel eerder vergelijkbaar met de effectenbeurs dan met chauvinisme... Totilas is op dit moment bepaald geen 'rising star'.

M_D_H

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:27

feit blijft, dat als ze weet dat hij niet te koop staat... ze er waarschijnlijk wel over gepraat hebben :+

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:35

Aan dergelijke berichten hoef je totaal geen waarde te hechten, bij de verkoop werd ook alles tot in den treure ontkent. Zo gaat dat nou eenmaal als men er (nog) niet over wil praten. Op een gegeven moment komen de persberichten vanzelf wel naar buiten, áls het waar zou zijn.

Hoe dan ook, het zou fijn voor meerdere partijen zijn als Totilas weg kan bij Linsenhoff. Daar wordt PS zeker beter van, en Totilas ook. Glocks' Totilas klinkt prima, ik zeg doen. :)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:39

Ohww, dat zou wel echt leuk zijn hoor.. Vind het een super combi en ontzettend zonde dat hij zo slecht loopt onder M, Edward is dé man voor Totilas..

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:43

Bizzybijtje schreef:
ponyparadijs schreef:
* http://www.dehoefslag.nl

Op internet zijn berichten opgedoken dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center zich wil inspannen om Totilas aan te kopen.
Glock heeft afgelopen week een sponsorcontract met Edward Gal, Hans Peter Minderhoud en Nicole Werner afgesloten. Nu lijkt het erop dat het een en ander in een stroomversnelling is gekomen na het teleurstellende optreden van Rath en Totilas tijdens de hengstenshow van Paul Schockemöhle in Vechta.

De Hoefslag deed navraag bij Nicole Werner: “Het klopt inderdaad dat we Totilas ontzettend graag terug willen hebben, daar maken wij geen geheim. We hebben dit bij onze sponsor neergelegd, maar bij een verkoop moeten er wel twee partijen mee willen werken. Dat is in dit geval zeer de vraag. Ik weet niet of ze hem willen verkopen en wat ze ervoor vragen.”

Da's de openingspost ;)

Naja. Ik weet het ook niet meer. Aan de ene kant, waar rook is, is vuur.... Ze bleven ook ontkennen dat hij naar PS ging...

We komen het ooit wel te weten :)

Ik dacht precies hetzelfde :)

flamejessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:44

ik wacht op het bericht dat t :D otilas weer naar edw :o ard terug gaat !! waar blijft het bericht

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:45

misschien als hij straks op de OS tegenvalt? zal wel heul gaaf zijn als hij terug komt naar NL!!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:45

M_D_H schreef:
nou, dan hebben jullie het bericht op Horse.nl nog niet gezien :n

Sja, maar voordat Totilas door PS gekocht werd, werd er ook beweerd dat er geen sprake was van verkoop... PS zal hem nu misschien nog niet op sporthorses hebben staan :+ maarre, dat wil niet zeggen dat hij niet op een bod in zal gaan. Dus nouja, wie weet! Het zou mooi zijn.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:48

M_D_H schreef:
nou, dan hebben jullie het bericht op Horse.nl nog niet gezien :n

Floor_x schreef:
Ik ga trouwens wel mee met de "Waar rook is, is vuur" theoriën.

Herinneren jullie je dit nog:

30-09-10
[VN] "Geruchten rond verkoop Totilas aan Amerika zijn niet waar"
Citaat: "Ik kan bevestigen dat er echt niets aan de hand is. De geruchten van een mogelijke verkoop zijn absoluut niet waar. Totilas gaat weer lekker met mij mee naar huis, waar hij hoort."

14-10-10
[VN] Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

En vervolgens:

16-10-10
[VN] Tilman Falt: "Rath níet de nieuwe ruiter van Totilas"
Citaat: 'Ik kan met honderd procent zekerheid zeggen dat Matthias Alexander Rath Totilas níet gaat rijden. Ik vraag me af waar dit gerucht vandaan komt.'

28-11-10
[VN] Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Ik blijf duimen, die geruchten ontstaan niet voor niks. Is meestal gebaseerd op een stukje waarheid (zie boven :D)

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:49

SanderD schreef:
Aan dergelijke berichten hoef je totaal geen waarde te hechten, bij de verkoop werd ook alles tot in den treure ontkent. Zo gaat dat nou eenmaal als men er (nog) niet over wil praten. Op een gegeven moment komen de persberichten vanzelf wel naar buiten, áls het waar zou zijn.

Hoe dan ook, het zou fijn voor meerdere partijen zijn als Totilas weg kan bij Linsenhoff. Daar wordt PS zeker beter van, en Totilas ook. Glocks' Totilas klinkt prima, ik zeg doen. :)

mee eens, klinkt goed

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:51

Financieel een onhaalbare kaart. Het gaat ze nooit lukken om Totilas te kopen. Misschien gedeeltelijk, zodat Shockemohle in ieder geval toch nog zijn dekgelden kan ontvangen.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:57

Hoop doet leven! Linsenhoff en Schockemöhle kunnen het ook niet zo goed vinden met elkaar.

xAppelmoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:59

Ik krijg hier echt een lach van op mijn gezicht, dat zou echt fantastisch zijn!

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:04

Ed mag dan trouwens wel stallen gaan bijbouwen en zorgen dat er meer dan 24 uur in een dag zitten. Staat op zijn website dat hij een nieuwe troef heeft.

Glock’s Undercover nieuwe aanwinst Gal
09/02/2012 13:23
Edward Gal heeft de beschikking gekregen over de elfjarige Glock’s Undercover (voorheen DUPP Undercover). Gal heeft de Ferro-zoon inmiddels al enkele weken onder het zadel en het klikt erg goed.
Undercover is afgericht door Stefano van Zuijlen en beheert eigenlijk alle oefeningen voor de Grand Prix. Gal meldt op zijn website: “Het is allemaal nog wel wat groen, maar zoals het er nu uitziet pakt hij het werk super op en ziet het er veelbelovend uit.”

Bron: Horses.nl/Edwardgal.nl

Lees ook:
Nicole Werner: ‘Geen sprake van aankoop Totilas’

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:04

Ik zit hier echt met een grote glimlach op mijn gezicht, wat zou dat geweldig zijn zeg! :))

Fanniehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:05

Fanniehh schreef:
OMG wat een week! eerst Sjef die Matthias gaat trainen, dan "het filmpje" en nu dit!!
Binnenkort "Totilas The movie"

Hoop van harte op echt sprookjes Happy End!!!

Citaat:
speedfiets_2 schreef:
ik zie het al voor me "Totilas the movie"
"Een gitzwarte hengst groeit op in het pittoreske Nederland.En onder de hand van zijn mensen vriend Edward groeit hij uit tot een kampioen.Maar dan word hij verkocht .Verreden en niet begrepen bij zijn nieuwe ruiter.Waardoor hij niet voldoet aan de zeer hoge eisen.Vele wisselingen van eigenaren tragedie en mislukkingen volgen.
zal hij ooit weer terug komen bij Edward?"
2014 in de bioscoop

Haha, ik zie dat er al een script voor de film wordt geschreven. Ik ben zelf al met de casting begonnen. Denk aan Johnny Depp voor de rol van Edward en Jack Sparrow voor de rol van Totilas (als ie zelf niet beschikbaar is).

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:06

*\o/* *\o/* Oh dear God, zou het dan toch zo ver komen? :D *\o/* *\o/*

Ik hoop het zo voor Ed!
En net zo veel voor Totilas..

Nu hopen dat dit topic niet zo'n topic wordt als de volgende. ;)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:06

Wauw dat zou wel heel gaaf zijn!

Odieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:08

ahhaah OWWWW DIt ZOU IK ZO GAAF VINDEN !!!!
DIT ZOU IK ZOOO gaaf vinden !!!

(de petitie niet voor niks geopend! ik zeg nu helemaal tekenen die hap) !!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:08

om toot te kunnen kopen moet de eigenaar hem wel willen verkopen....en dat denk ik niet.
Het zou wel erg leuk zijn voor Edward.....en voor Toot.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:13

Dit zou echt geweldig zijn zeg :D

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:15

Wat zou dat geweldig zijn!