Ik dacht dat de bit altijd rond de 21ste/22/ste kwam? Dat zou betekenen dat ie nu ook ongeveer dan komt. Afschrijven doen de meeste bedrijven het liefst rond de dagen dat salaris word gestort dus ergens tussen 20 en 26.
De afschrijvingen worden vast wel geregeld. kan maar zo zijn dat die nadat je het magazine en BIT ontvangen hebt afgeschreven worden, toch ?
Weet iemand toevallig waar ik nog een Bokt-Magazine kan kopen??Ik moet nog een verjaardags cadeau'tje bedenken
Ekeif96 schreef:Weet iemand toevallig waar ik nog een Bokt-Magazine kan kopen??Ik moet nog een verjaardags cadeau'tje bedenken Als je gelezen had, had je gelezen dat ze nog niet in de winkel liggen
Evelli schreef:Ekeif96 schreef:Weet iemand toevallig waar ik nog een Bokt-Magazine kan kopen??Ik moet nog een verjaardags cadeau'tje bedenken Als je gelezen had, had je gelezen dat ze nog niet in de winkel liggen Ik bedoel eigenlijk online
Die kan je niet meer bestellen geloof ik Je zou kunnen kijken of je er nog eentje kan kopen als de nieuwe Bit in de winkel komt
Hij komt morgen toch? Of toch vandaag, gezien reactie hierboven? Dan hoop ik dat hij bij ons ook is afgeleverd.. Dan heb ik vanavond na stage wat leuks te lezen!
GoldenDream schreef:Ik heb hem ook... hij is ontzettend dun en er staat meer reclame dan tekst in zonde van mijn geldHm ben benieuwd. Had er eigenlijk aardig hoge verwachtingen van