Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarabande schreef:Dat is makkelijk he, zo heb je altijd gelijk
Maar de propaganda vooraf had iets (understatement) minder gekund.
Wat de wereld wil dat hij weer glanst als voorheen en zolang dat niet zo is wellicht een beetje bescheidener opstellen, in plaats van een verkoopstand met Toot nummer 1 spullen bijvoorbeeld.
En hij zei dat hij dat ging PROBEREN. Logisch dat je als topsporter niet voor minder gaat. Kledinglijn komt eerder van PS dan van Rath denk ik. anton1973 schreef:Wat en gezeur en commentaar allemaal! Ben benieuwd hoeveel van jullie een 5e plaats hebben behaald op een ek?
Kzou al blij zijn alsk em tussen de hekjes kon houden
VMwis schreef:Ik snap niet waarom Matthias gelijk wedstrijden met hem gaat rijden.
Ga eerst bijv, een jaartje ofzo trainen en een combi worden(wat het nooit zal worden) en dan kijken of je de wedstrijden aan kunt!
Maar nee hoor ze hebben geen geduld. ZUlke mensen verdienen niet zo'n paard!
VMwis schreef:Ik snap niet waarom Matthias gelijk wedstrijden met hem gaat rijden.
Ga eerst bijv, een jaartje ofzo trainen en een combi worden(wat het nooit zal worden) en dan kijken of je de wedstrijden aan kunt!
ChocoBesnier schreef:VMwis schreef:Ik snap niet waarom Matthias gelijk wedstrijden met hem gaat rijden.
Dat is topsport. Er zijn verwachtingen. PS koopt geen zo'n paard zodat Rath er een beetje thuis mee mag rijden.
Stel dat Rath geen wedstrijden zou starten. Dan zouden de commentaren nog erger zijn dan dat ze nu zijn. Rath start niet omdat het niet mag gezien worden hoe slecht het gaat... Die jongen zal nooit goed doen in de ogen van de zwartgallige edward toot fans.
Zelfs als hij in de 90% zou scoren zou het commentaar zijn dat er niet eerlijk werd gejureerd.
VMwis schreef:ChocoBesnier schreef:
Dat is topsport. Er zijn verwachtingen. PS koopt geen zo'n paard zodat Rath er een beetje thuis mee mag rijden.
Stel dat Rath geen wedstrijden zou starten. Dan zouden de commentaren nog erger zijn dan dat ze nu zijn. Rath start niet omdat het niet mag gezien worden hoe slecht het gaat... Die jongen zal nooit goed doen in de ogen van de zwartgallige edward toot fans.
Zelfs als hij in de 90% zou scoren zou het commentaar zijn dat er niet eerlijk werd gejureerd.
Ik snap wat je bedoeld, maar ik zou liever goede scores hebben dan veel commentaar![]()
Het is maar hoe je het bekijkt.
.
.[/quote]
Citaat:Ik snap wat je bedoeld, maar ik zou liever goede scores hebben dan veel commentaar![]()
ChocoBesnier schreef:Citaat:Ik snap wat je bedoeld, maar ik zou liever goede scores hebben dan veel commentaar![]()
Dat is het net. Gelijk hoe dat het zou zijn gegaan zou er commentaar geweest zijn. Stel dat hij in de 90% had gescoord dan zou het enkel aan Totilas hebben gelegen dat procent. Nu scoorde hij 80% (wat een super resultaat is) en dat is nu opeens slecht.
Moest ik Toot hebben zou ik er niet mee durven rijden. Wetend dat het zo'n topper is en ik als ruiter niet altijd even kundig. Haha
ChocoBesnier schreef:Moest ik Toot hebben zou ik er niet mee durven rijden. Wetend dat het zo'n topper is en ik als ruiter niet altijd even kundig. Haha
Famke160301 schreef:secricible schreef:Dat zegt echt helemaal niets, zowel bij Rath niet als bij Gal. Als die kinketting strak zit zal hij nauwelijks hellen, en als hij losser zit slaat hij direct helemaal door. Geen peil op te trekken i.m.o.
Kei fijn dat je dit even aanhaalt! Ben ik helemaal met je eens. Als een stang doorslaat geeft dit al aan dat de kinketting erg los zit en dus pas heel laat in zal werken. Heb je de kinketting superstrak, dan kun je wel zeggen: goh die stang blijft mooi verticaal, maar ondertussen ben je wel degelijk bezig je paardje te plagen, immers bij de geringste inwerking van de hand zal de stang al inwerken, en dat voelt zo'n paard echt wel. Bij een losse kinketting is de "slag" groter voordat de stang inwerkt en kan de stang dus ook veel meer horizontaal komen, terwijl t paard er helemaal geen last van heeft.
De hoek waarin de stang hangt is imo geen maatstaaf of er te hard wordt ingewerkt in de mond, de maatstaaf is voor mij, hoe strak zit die kinketting?
ChocoBesnier schreef:Moest ik Toot hebben zou ik er niet mee durven rijden. Wetend dat het zo'n topper is en ik als ruiter niet altijd even kundig. Haha