Edit: Hubertus Schmidt. Maar wat doet die naar nou weer bij?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Patriess schreef:[***] schreef:Komt er nu over werkelijk iedere scheet van Toot een berichtje op VN?
Het is een wedstrijd, dat lijkt me nou niet bepaald een scheet
Norway_girl schreef:@ Thomas
Het gaat om het feit dat er fouten in de proef zitten...
Waar een paard met "normale" gangen en naam, een 2 of 3 krijgt, zou Totilas, misschien een puntje extra krijgen, en dat telt wel mee. Of dit nu onder Edward was of Rath maakt geen zak uit natuurlijk.
Een jury heeft echt geen tijd om tussendoor te zitten zwijmelen over hoe goed Edward Totilas wel niet opgeleid heeft, die kijk op dat moment naar de combinatie.
Janine1990 schreef:Norway_girl schreef:@ Thomas
Het gaat om het feit dat er fouten in de proef zitten...
Waar een paard met "normale" gangen en naam, een 2 of 3 krijgt, zou Totilas, misschien een puntje extra krijgen, en dat telt wel mee. Of dit nu onder Edward was of Rath maakt geen zak uit natuurlijk.
Een jury heeft echt geen tijd om tussendoor te zitten zwijmelen over hoe goed Edward Totilas wel niet opgeleid heeft, die kijk op dat moment naar de combinatie.
Kijk naar de basissport... Een paard dat z'n hele Z-proef keurig braaf loopt en 204 scoort... Daarop volgt een combinatie met hele flitsende stukken, maar niet constant, staakt, whatever.. En deze haalt vervolgens 212...
Ja, een verschilletje... Maar waarschijnlijk heeft die naast een 2 en een 3 ook een hoop 7ens...

Thomas schreef:@NorwayGirl, ik weet niet waarom je tegen mij ingaat dan, maar ik deel je mening...heb ik hier net al neergezet!

waren geen kleine foutjes!
ik had verwacht dat het duur zou zijn, maar zoveel...
Ayasha schreef:Kost anky spul zoveel minder dan?