Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:30

Ayasha schreef:
Jup :) amper te vergelijken met Totilas maar desalniettemin een goed paard naar Belgische maatstaven.

Naar mijn mening toch een van de beste paarden die er op dit moment in NL en Belgie te vinden is. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen bij HP

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:07

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:11

Mindfields schreef:
Net de nieuwste trainingsfoto's bekeken van MAR en Toot en het ziet er goed uit. Krachtige Toot en blije Matthias.

Waar zijn die te vinden? Ik had deze: http://www.st-georg.de/bilder_popup.php?objekt_id=9847, maar vond die serie ook niet echt geweldig.
Laatst bijgewerkt door 2005 op 09-05-11 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:11

En weer datzelfde shirtje! :+

Zonder gekheid, ik vind deze foto's beduidend beter. Maar ook hiervoor geldt dat het maar 4 foto's zijn, dus dat we er net zo min over kunnen zeggen als de eerdere foto's. Kortom, die knol moet gewoon in de ring verschijnen!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:24

Nou ik heb het erg makkelijk vandaag nadat ik in een ander topic ook al een quote super heb kunnen gebruiken kan het hier ook maar goed omdat ik niet 2 flinke quotes in 1 post wil plaatsen zeg ik dan maar kort en duidelijk dat ik helemaal met Sarabande en Jannepauli mee ga.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:27

Tendance schreef:
Wat een onzin!
Jij wilt misschien graag dat bij iedereen gevoel zo boven geld gaat, maar paarden is hun leven en ook hun inkomsten en denk je nou echt, dat hij niet trots is als het straks bij Rath of wie dan ook goed gaat???
Hij heeft vast heel duidelijk overwogen om hem te verkopen of niet, maar dit besluit genomen... Ik denk dat Visser heel gelukkig is!!!!
En de rest van de familie heeft vast ook vrede met de verkoop...

Tenslotte is er heel wat meer dan een goed paard nodig voor geluk!!!!

Ik zeg niet dat ik wil dat iedereen dat doet maar er werd mij gevraagd of ik het geld wel of niet aan zou nemen en mijn antwoord is nee ik zou dat niet doen om de eerder genoemde redenen.
En er is inderdaad meer nodig om gelukkig te worden maar persoonlijk kon ik me intens gelukkig voelen als ik naar m'n beestje keek al stonden ze in de wei te grazen laat staan als mijn beestjes zo hadden kunnen presteren.
Sorry laat mij dan maar liever een gevoelsmens met te weinig centjes zijn dan een een zakelijk ingesteld mens met een dikke bankrekening. Want geld maakt ook alles behalve gelukkig.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:38

Mindfields schreef:
Net de nieuwste trainingsfoto's bekeken van MAR en Toot en het ziet er goed uit. Krachtige Toot en blije Matthias.

http://www.st-georg.de/news/detail.php? ... 47&class=6

Mindfields, ik heb over 't algemeen veel waardering voor jouw schrijfsels, laat ik dat voorop stellen. Maar nu moet je me toch uitleggen wat jij voor goeds in deze foto's ziet...
Ja, dat portret van Totilas, dat behoeft geen toelichting - hij kijkt zoals altijd wakker uit de oogjes. En de beloningsfoto aan het eind is ook lief hoor. Maar alles daarnaast?
Die wat suffe uitstraling in de stap? Dat rare sprongetje wat wellicht een pirouette moet voorstellen?
Jij ziet, jij ziet wat ik niet zie?

secricible

Re: Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:47

bovendien zie ik maar 2 serieuze rijfoto's, de rest is allemaal een halflange teugel.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:48

Ik sla er ook niet stijl van achterover inderdaad.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:50

Hij is daar nog steeds minder bespierd..

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:50

Jannepauli schreef:
Mindfields schreef:

http://www.st-georg.de/news/detail.php? ... 47&class=6

Mindfields, ik heb over 't algemeen veel waardering voor jouw schrijfsels, laat ik dat voorop stellen. Maar nu moet je me toch uitleggen wat jij voor goeds in deze foto's ziet...
Ja, dat portret van Totilas, dat behoeft geen toelichting - hij kijkt zoals altijd wakker uit de oogjes. En de beloningsfoto aan het eind is ook lief hoor. Maar alles daarnaast?
Die wat suffe uitstraling in de stap? Dat rare sprongetje wat wellicht een pirouette moet voorstellen?
Jij ziet, jij ziet wat ik niet zie?

Als je Toot vergelijkt met de vorige serie foto's zietie er hier toch niet uit als een mager slap paard, zoals door anderen steeds gezegd werd, dat bedoel ik, en Rath kijkt hier ook niet zo verbeten en gespannen. Iedereen weet denk ik wel wat ik van doorgeslagen stangen etc vindt dus dat laat ik even buiten beschouwing, maar het paardziet er sterk uit en niet mager, en Rath kijkt blij.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:51

Hij is niet meer zo eng in de hals als eerst, hij lijkt er meer 'doorheen te zijn', beter door zijn lijf te lopen, achterbeen lijkt meer onder te treden, zit meer spier en vlees op. En het ziet er allemaal meer tevreden en als combinatie uit. Het zijn maar een paar foto's dat is natuurlijk wel zo, maar er lijkt een stijgende lijn in te zitten.
Rath mag wel nog steeds wat aan zijn buikje doen, vreemd ook, je zou toch denken dat hij genoeg te rijden heeft en daarmee de nodige spieren erbij en kilo's wegtraint :Y).

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:52

Dat hij er iets beter uit ziet klopt maar vind het nog steeds niet de oude Toot.

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:52

We zien het vanzelf!

Hoe dan ook: hij is veranderd, de 1 gaat het een verbetering vinden.
De ander weer niet!

Hopelijk blijft hij gelukkkig en gezond, dat verdiend hij wel vindt ik.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:25

sporter schreef:
Ayasha schreef:
Jup :) amper te vergelijken met Totilas maar desalniettemin een goed paard naar Belgische maatstaven.

Naar mijn mening toch een van de beste paarden die er op dit moment in NL en Belgie te vinden is. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen bij HP

dan doe ik eens mijn best om mijn geburen niet op hun tenen te trappen.... _O- ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:28

easygoing schreef:
Dat hij er iets beter uit ziet klopt maar vind het nog steeds niet de oude Toot.

en dat zal de 1e tijd ook niet zo zijn, die combinatie heeft tijd nodig :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:29

Ayasha schreef:
easygoing schreef:

en dat zal de 1e tijd ook niet zo zijn, die combinatie heeft tijd nodig :)

Doelde meer op Toot's body dan de combi ;)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:32

Ik ben ook niet zo kapot van de nieuwe foto's. Leuke sfeerfoto's dat wel. En als het vrouw was zou ik zeggen, dat hij te veel op zijn doos zit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:17

easygoing schreef:

komt ook wel weer :j
afvallen in spieren gaat vaak sneller dan opbouwen.

edit: kwoot verkloot :Y)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:33

Ayasha schreef:
easygoing schreef:

komt ook wel weer :j
afvallen in spieren gaat vaak sneller dan opbouwen.

edit: kwoot verkloot :Y)

:')

Verder hoop ik het.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:32