Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:Nou ik heb weinig respect voor deze beslissing. Ik had ook al per pm naar een mod gereageerd wat dit betreft, omdat ik deze discussie liever buiten dit topic wilde houden.
echt, ik vind dit een onbegrijpelijke beslissing, dit gaat immers niet over één of ander goed doel waarvan de bestemming of integriteit te betwisten valt. Van mogelijke misleiding kan hier onmogelijk sprake zijn.
Dit gaat over het - gelukkig zeer uitzonderlijke - geval dat een jonge vrouw van 23 het leven laat bij het uitoefenen van haar passie, de paardensport.
Daarom voelt iedereen hier zich ook zo sterk betrokken. Wat haar overkomen is, kan ons allemaal overkomen. En dat komt dus heel dichtbij en raakt ons allemaal heel erg diep. Want haar passie delen wij immers allemaal op bokt, heel bokt draait toch om deze passie?
Nogmaals, een bloemetje, een gebaar voor iemand die onze gezamenlijke passie met de dood moest bekopen, is niet te vergelijken met een andere inzamelingsactie buiten bokt. Het gaat niet om veel geld, puur een teken van medemenselijkheid en betrokkenheid. Daarbij kan eenieder toch zelf beslissen of hij/zij mee wil doen?
Kom op modjes, dit moet echt anders!
LLL9 schreef: