Vrouw overleden na val van paard in Kropswolde *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 11:52

Dit gebeuren blijft me maar door mijn hoofd spelen.
Zo'n jonge meid......
En nu is het echt gebeurt....ze is er niet meer....
wil hier nogmaals allen die haar lief hebben heel veel sterkte wensen de komende zware tijd.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 12:31

yvonnedv schreef:
Wie wil er meedoen met een rouwstuk?

Lijstje met deelnemers tot nu toe; :list:

* RoWi
* Jildau
* wouterpaard
* Marion_
* Yvonnedv
* Haflingertje

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 12:43

Dagen heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees....
En dan toch de strijd en je kind moeten verliezen...

Heel veel sterkte!

Caesar

Re: Vrouw ernstig gewond na val van paard in Kropswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 14:16

Jeetje, arme arme meid!!! Ben even sprakeloos.

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:22

Heb het hele topic gevolgd.. Toen ik het een paar week terug las op 112 Groningen schrok ik behoorlijk!
Afschuwlijk dat het zo is afgelopen! Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden!
Ik vind het ontzettend knap dat je in die periode het ook nog op kan brengen om een blog bij te houden.

lusixarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:34

Wat verschrikkelijk! wat kun je zeggen, verzachtende woorden heb ik niet, maar ik wil de nabestaanden en familie heel veel sterkte toewensen...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:16

Moderatoropmerking:
Wij vinden het een mooi gebaar dat jullie een rouwstuk willen sturen maar willen jullie wel vragen om dit verder via pb te regelen, posten met lijstjes zijn verwijderd.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:42

Onee...nee... Ik lees nu pas de update. Wat verschrikkelijk! ;( Wat erg.
Jeetje, ben hier best wel van geschrokken..

Ik wil de familie, vrienden en iedereen die haar lief heeft heel erg veel sterkte toewensen!
Rust zacht meid.

paars

Re: Vrouw overleden na val van paard in Kropswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:47

Misschien een apart topic openen dan, voor wie er mee wil doen met een rouwstuk? Per pb gaat dat niet echt lukken vrees ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:49

was vandaag nog met mn paard in het bos en ineens moest ik eraan denken. Zij reed ook buiten, ze viel en het leven is opgehouden! Toen moest ik wel even slikken

amarinsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:36

Vreselijk ;( !! echt een nachtmerrie.
Heel veel sterkte voor de nabestaande! :(:)
Rust zacht meisje!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:07

Echt verschrikkelijk, zo'n jonge meid!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:39

Jeetje.....een normaal, ontspannen buitenritje en dan dit....kan niet veel anders doen sla de familie en vrienden ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van deze jonge meid.

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:41

Wat een afschuwelijk ongeluk en afloop......Enorm veel sterkte voor iedereen die haar liefhad. Voor haarzelf...rust zacht....

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 09:14

heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
Wat een verschrikkelijk verhaal.....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 09:37

wat vreselijk,ik zie dit topic nu pas.
hoe oneerlijk iemand die al zolang knokt voor het leven en uiteindelijk toch heeft moeten gaan.

heel veel sterkte voor de nabestaanden!

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:10

Iedereen gecondoleerd met dit verlies! Echt erg, wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe!!!

Begrijp ook niet waarom er geen topic over mag worden geopend. Een mooi rouwstuk is toch een mooi gebaar?

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:02

Het schijnt niet te mogen omdat Miriam geen "bokker" was. Of dat ook maar iets maakt. Het nieuws was immers ook belangrijk genoeg om op de voorpagina te plaatsen en hierdoor heeft half bokt bijna 3 weken in spanning meegeleefd en gehoopt dat Miriam het zou redden. Vind het zelf onethisch om nu ineen te zeggen: tot hier en niet verder....
Zo'n ongeluk had ons allemaal kunnen gebeuren, daarom heeft het ook zo'n impact gehad, zelfs bij mensen die Miriam niet persoonlijk hebben gekend. We willen graag met een aantal bokkers gezamelijk een gebaar maken en de familie steun betuigen.
Ik wil de moddies bij deze dus nogmaals verzoeken een apart topic voor de inzameling toe te staan, dat via PB regelen is niet werkbaar. Dat het niet gepast is om dat in dit topic te doen, daar heb ik natuurlijk begrip voor.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:19

Moderatoropmerking:
Er zijn helaas wat ontevredenheid over het feit dat er geen inzameling gedaan mag worden via Bokt. Ik snap de commotie ook goed want in gevallen als dit wil je heel graag iets doen om medeleven te tonen.
Helaas is er in het verleden heel veel misgegaan met inzamelingen en de dingen die mis gaan worden vervolgens bij het team van Bokt neergelegd wat heel veel tijd kost. Om die reden is er besloten om geen uitzonderingen meer te maken.
Ik kan me voorstellen dat zo'n besluit heel hard overkomt maar er is in het verleden gewoon teveel gebeurt.

Het is vrij makkelijk om een gratis site te maken en als ik zelf een inzameling zou willen doen lijkt me dat de snelste en makkelijkste weg.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is waarom het team deze beslissing genomen heeft.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:29

Nou ik heb weinig respect voor deze beslissing. Ik had ook al per pm naar een mod gereageerd wat dit betreft, omdat ik deze discussie liever buiten dit topic wilde houden.

echt, ik vind dit een onbegrijpelijke beslissing, dit gaat immers niet over één of ander goed doel waarvan de bestemming of integriteit te betwisten valt. Van mogelijke misleiding kan hier onmogelijk sprake zijn.
Dit gaat over het - gelukkig zeer uitzonderlijke - geval dat een jonge vrouw van 23 het leven laat bij het uitoefenen van haar passie, de paardensport.

Daarom voelt iedereen hier zich ook zo sterk betrokken. Wat haar overkomen is, kan ons allemaal overkomen. En dat komt dus heel dichtbij en raakt ons allemaal heel erg diep. Want haar passie delen wij immers allemaal op bokt, heel bokt draait toch om deze passie?

Nogmaals, een bloemetje, een gebaar voor iemand die onze gezamenlijke passie met de dood moest bekopen, is niet te vergelijken met een andere inzamelingsactie buiten bokt. Het gaat niet om veel geld, puur een teken van medemenselijkheid en betrokkenheid. Daarbij kan eenieder toch zelf beslissen of hij/zij mee wil doen?

Kom op modjes, dit moet echt anders!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:41

Ik vind het echt schandalig..

Net alsof iemand al het geld in eigen zak zou steken als het om zoiets als dit gaat.

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:48

Ik snap heel goed dat er regels moeten zijn, maar waar zijn we op deze wereld als we zo nu en dan niet soepel hiermee om kunnen springen....
Overigens meld ik me bij deze aan om mee te doen voor een bloemetje..weet niet wie hierover gaat maar dat hoor ik vast wel.....

LLL9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:56

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:29

beantsje schreef:
Nou ik heb weinig respect voor deze beslissing. Ik had ook al per pm naar een mod gereageerd wat dit betreft, omdat ik deze discussie liever buiten dit topic wilde houden.

echt, ik vind dit een onbegrijpelijke beslissing, dit gaat immers niet over één of ander goed doel waarvan de bestemming of integriteit te betwisten valt. Van mogelijke misleiding kan hier onmogelijk sprake zijn.
Dit gaat over het - gelukkig zeer uitzonderlijke - geval dat een jonge vrouw van 23 het leven laat bij het uitoefenen van haar passie, de paardensport.

Daarom voelt iedereen hier zich ook zo sterk betrokken. Wat haar overkomen is, kan ons allemaal overkomen. En dat komt dus heel dichtbij en raakt ons allemaal heel erg diep. Want haar passie delen wij immers allemaal op bokt, heel bokt draait toch om deze passie?

Nogmaals, een bloemetje, een gebaar voor iemand die onze gezamenlijke passie met de dood moest bekopen, is niet te vergelijken met een andere inzamelingsactie buiten bokt. Het gaat niet om veel geld, puur een teken van medemenselijkheid en betrokkenheid. Daarbij kan eenieder toch zelf beslissen of hij/zij mee wil doen?

Kom op modjes, dit moet echt anders!

Hier ben ik het helemaal mee eens!
Dat bokt groot is geworden en dat iedereen meer moet opletten oke..
Maar dit is toch iets wat moet kunnen!
Ik ben het ook absoluut niet eens met deze beslissing!!

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:34