Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

I_Moondance

Re: Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:59

Er zijn op dit moment volgens mij geen feiten bekend..
Behalve dat hij morgen geveild word, dat is wél een feit!

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:23

Walgelijk !! Zo zie je maar weer , deze eigenaren denken alleen aan geld en niet aan zo`n goede ,trouwe pony. Ik hoop dat hij bij iemand komt die hem alleen nog recreatief gebruikt. Want helemaal stil zetten is ook niks voor een ex-prestatiepony.

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:29

StableEnable schreef:
@Vudress
Wij hebben de pony in de tijd op DVB vaak zien trainen en starten en de pony was gewoon in orde.
En over de kosten/baten van fulltime training en wedstrijdbegeleiding heb ik eerder al mijn visie gegeven. Daar staan geen uurtarieven tegenover.
En idd hebben wij veel sympathie voor DVB. Niet alleen om alles wat ze voor ons doen, maar ook omdat ze op het gebied van paardenmanagement een groot voorbeeld voor ons zijn.

misschien misleidend, maar ik las toch dat de pony een paar keer in de kogel ingespoten is. dat betekent toch dat er al wat aan de hand was.
althans, dat maak ik er dan uit op.
en ik heb hem ook op wedstrijden niet altijd even zuiver zien lopen.
net zoals in eerdere berichten is aangegeven.

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:38

robbedoes schreef:
StableEnable schreef:
@Vudress
Wij hebben de pony in de tijd op DVB vaak zien trainen en starten en de pony was gewoon in orde.
En over de kosten/baten van fulltime training en wedstrijdbegeleiding heb ik eerder al mijn visie gegeven. Daar staan geen uurtarieven tegenover.
En idd hebben wij veel sympathie voor DVB. Niet alleen om alles wat ze voor ons doen, maar ook omdat ze op het gebied van paardenmanagement een groot voorbeeld voor ons zijn.

misschien misleidend, maar ik las toch dat de pony een paar keer in de kogel ingespoten is. dat betekent toch dat er al wat aan de hand was.
althans, dat maak ik er dan uit op.
en ik heb hem ook op wedstrijden niet altijd even zuiver zien lopen.
net zoals in eerdere berichten is aangegeven.

Ach ja, we lezen van alles. Maar er is al wel gebleken dat wat we lezen nogal onbetrouwbaar is.....

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:50

denk niet dat je nu alles op 1 onbetrouwbaar dingetje kan gooien SE..zou erg flauw zijn

Zo heb ik niet al mn info van Bokt maar naast de meiden die in de picture rijden bij DVB, zijn er nog meer medewerkers en die hebben over het algemeen grote oren en veel te vertellen..maar ook op het internet kan je een hoop vinden...

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:54

Jasmijn76 schreef:
denk niet dat je nu alles op 1 onbetrouwbaar dingetje kan gooien SE..zou erg flauw zijn

Zo heb ik niet al mn info van Bokt maar naast de meiden die in de picture rijden bij DVB, zijn er nog meer medewerkers en die hebben over het algemeen grote oren en veel te vertellen..maar ook op het internet kan je een hoop vinden...

Grappig! Ik doelde helemaal niet op het sperma-misverstand! Maar juist op al die wetenschap van mensen die ze 'hebben gehoord van...' precies zoals je nu zelf zegt. Van horen zeggen en die had het ook weer horen zeggen.... en die heeft wat gehoord en wil het graag vertellen... en een ander is iets verteld wat diegene weer graag doorverteld, maar klopt het ook?? Dat bedoelde ik
Laatst bijgewerkt door StableEnable op 25-05-10 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:55

Maar SE jij hebt het ook maar van horen zeggen. Dus ook geen recht van spreken dan toch?

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:58

Mindfields schreef:
Maar SE jij hebt het ook maar van horen zeggen. Dus ook geen recht van spreken dan toch?

Wat heb ik van horen zeggen? Ik spreek over wat ik zelf zie en mijn eigen ervaring, niks van horen zeggen.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:00

StableEnable schreef:
Mindfields schreef:

Wat heb ik van horen zeggen? Ik spreek over wat ik zelf zie en mijn eigen ervaring, niks van horen zeggen.

Wat ik bedoel is, dat alles suggestief is. Want wat je ziet is ook niet altijd wat waar is. je zegt zelf al ik heb die pony veel in training gezien, DUS er was niks mee aan de hand toendertijd. terwijl er uit gerechtelijke stukken blijkt dat in die tijd de pony al stuk WAS en behandeld werd met allerlei spul.

Yvette10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:00

De eigenaren Fam.v.d Pasch hebben Power and Paint alleen maar gebruikt als melkoe en daar heeft dressuurstal van Baalen van mee geprofiteerd. Toen blessures toename en het al einde verhaal leek was hij ineens wel te koop want dan bracht Power tenminste nog veel geld op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:02

Als ik ads door Google onderaan deze pagina juist interpreteer kan BBQ Paleis Cuijk wel eens een bod gaan doen :Y)

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:03

Mindfields schreef:
StableEnable schreef:

Wat ik bedoel is, dat alles suggestief is. Want wat je ziet is ook niet altijd wat waar is. je zegt zelf al ik heb die pony veel in training gezien, DUS er was niks mee aan de hand toendertijd. terwijl er uit gerechtelijke stukken blijkt dat in die tijd de pony al stuk WAS en behandeld werd met allerlei spul.

Nou ik benoem dus wat ik in ieder geval zelf heb gezien. Dat is niet van horen zeggen. En in die gerechtelijke stukken staat wat door partijen is aangevoerd.... Dat wil nog niet zeggen dat het waar is, daarover moet de rechter nog uitspraak doen. Dat is het gevaar van stukjes uit zo'n verslag.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:05

...het is een kwestie van logisch denken SE en als jij lekker zo wil kijken zoals je wil, gewoon blijven doen....ik weet niet wie er in zn gelijk staat!..Pasch???...of Fokker??..zal mij niets boeien..hopelijk komt P and Paint goed terecht.

en zie jij mij maar als onbetrouwbaar, ik zie jou als 1 GROTE rose bril betreft DVB..

ik weet genoeg en dat heb jij niet kunnen weerleggen, zodra dat wel gebeurd ben ik de eerste om sorry te zeggen..

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:06

Maar StableEnable, jij hebt ook niet alles gezien en jij hebt ook niet overal weet van. Je kunt wel hard die pony en DVB hier gaan verdedigen maar ook jij bent nergens echt bij geweest.
Laatst bijgewerkt door Vudress op 25-05-10 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:08

StableEnable schreef:
Mindfields schreef:

je loyaliteit is prijzenswaardig.
ik denk alleen dat je daardoor niet helemaal objectief meer bent.
als trainer weet je denk ik wel dat de pony ingespoten is en niet helemaal meer goed is/was.
en dan laat je de pony toch door verkopen voor zeg maar een himalayaberg geld.
er zal ongetwijfeld wat tussen hebben gezeten, ondanks dat de fam. fokker idolaat is van de fam. van. B.
want handel is handel, he.
en of dat nu correct is, laat ik diplomatiek gezien in het midden.
in ieder geval liggen er bepaalde feiten waar je niet omheen kunt.
en het belangrijkste feit: arme pony, daar gaat 'ie weer.
kapot gewerkt en net zoals jij heel loyaal geweest.
alleen brengt het hem nergens. hoewel.....het brengt hem wel ergens...op en veiling...als een product om weer aan geld te komen

Solitude197

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:11

Yvette10 schreef:
De eigenaren Fam.v.d Pasch hebben Power and Paint alleen maar gebruikt als melkoe en daar heeft dressuurstal van Baalen van mee geprofiteerd. Toen blessures toename en het al einde verhaal leek was hij ineens wel te koop want dan bracht Power tenminste nog veel geld op.

De familie Pasch heeft de pony verkocht aan Fokker nadat Fokker die pony al heel lang kende, uitgebreid heeft geprobeerd en toen uitgebreid heeft laten keuren. En toen niet heeft betaald....

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:12

Solitude197 schreef:
Yvette10 schreef:

De familie Pasch heeft de pony verkocht aan Fokker nadat Fokker die pony al heel lang kende, uitgebreid heeft geprobeerd en toen uitgebreid heeft laten keuren. En toen niet heeft betaald....

oei, dat is een gevaarlijke uitspraak

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:13

Vudress schreef:
Maar StableEnable, jij hebt ook niet alles gezien en jij hebt ook niet overal weet van. Je kunt wel hard die pony en DVB hier gaan verdedigen maar ook jij bent nergens echt bij geweest.

Nee klopt. En daar waar ik niet bij ben geweest geef ik ook geen mening over. Ik weet ook niet of koper of verkoper in het gelijk staat. Daar zal de rechter zich over uitspreken. Als ik ergens wel mijn mening over geef is dat omdat ik het zelf gezien/ervaren heb en niet vanuit het geruchtencircuit.

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:24

robbedoes schreef:
Solitude197 schreef:

En die uitspraak is wel waar....

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:25

ben er zo klaar mee!..werkelijk waar....een paard is chronisch kreupel verklaard en zijn voorbeen is kapot gereden,zo kunnen we het toch wel stellen... dat zouden de mensen waarbij die al jaaaaren staat en is gebruikt niet weten....nou dat is die paardenmanagment toch ook niet zo super

maar goed, het zal wel.....morgen hopelijk een goede eigenaar voor Power and Paint....ik ga er voor duimen, helaas ben ik niet bij machte om meer te doen

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:26

Jasmijn76 schreef:
ben er zo klaar mee!..werkelijk waar....een paard is chronisch kreupel verklaard en zijn voorbeen is kapot gereden,zo kunnen we het toch wel stellen... dat zouden de mensen waarbij die al jaaaaren staat en is gebruikt niet weten....nou dat is die paardenmanagment toch ook niet zo super

Ben het helemaal met je eens.

Solitude197

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:32

robbedoes schreef:
Solitude197 schreef:

En beweren dat de pony expres met een verborgen gebrek is verkocht is dat niet?

En dan te bedenken dat de bron echt niet erg betrouwbaar is en zeker als het om geld gaat. Die was tenslotte penningmeester van het youth dressage festival in het dramatische jaar dat het door creatief boekhouden bijna ten gronde ging..

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:34

Ik ga sowiezo morgen, maar vrees een beetje dat er te veel op de pony geboden zal worden. Tot een paar duizend euro's ga ik wel mee, al is het maar om zo'n mooie pony hier te hebben. En verder wil ik wel eens wat meer weten...

Yvette10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:38

jasmijn 76, wat jij steeds schrijft daar ben ik het helemaal mee eens.
En Solitude 197, waar heb jij het bewijs en hoe weet jij zo zeker dat Fam.Fokker de pony niet heeft betaald?

Solitude197

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:42

Yvette10 schreef:
jasmijn 76, wat jij steeds schrijft daar ben ik het helemaal mee eens.
En Solitude 197, waar heb jij het bewijs en hoe weet jij zo zeker dat Fam.Fokker de pony niet heeft betaald?

Bewijs? Is dat nodig dan.. Iedereen lijkt toch gewoon te geloven, wat fokkertje op internet smijt?

Ik weet genoeg van de boekhouder..