Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StableEnable schreef:@Vudress
Wij hebben de pony in de tijd op DVB vaak zien trainen en starten en de pony was gewoon in orde.
En over de kosten/baten van fulltime training en wedstrijdbegeleiding heb ik eerder al mijn visie gegeven. Daar staan geen uurtarieven tegenover.
En idd hebben wij veel sympathie voor DVB. Niet alleen om alles wat ze voor ons doen, maar ook omdat ze op het gebied van paardenmanagement een groot voorbeeld voor ons zijn.
robbedoes schreef:StableEnable schreef:@Vudress
Wij hebben de pony in de tijd op DVB vaak zien trainen en starten en de pony was gewoon in orde.
En over de kosten/baten van fulltime training en wedstrijdbegeleiding heb ik eerder al mijn visie gegeven. Daar staan geen uurtarieven tegenover.
En idd hebben wij veel sympathie voor DVB. Niet alleen om alles wat ze voor ons doen, maar ook omdat ze op het gebied van paardenmanagement een groot voorbeeld voor ons zijn.
misschien misleidend, maar ik las toch dat de pony een paar keer in de kogel ingespoten is. dat betekent toch dat er al wat aan de hand was.
althans, dat maak ik er dan uit op.
en ik heb hem ook op wedstrijden niet altijd even zuiver zien lopen.
net zoals in eerdere berichten is aangegeven.
Jasmijn76 schreef:denk niet dat je nu alles op 1 onbetrouwbaar dingetje kan gooien SE..zou erg flauw zijn
Zo heb ik niet al mn info van Bokt maar naast de meiden die in de picture rijden bij DVB, zijn er nog meer medewerkers en die hebben over het algemeen grote oren en veel te vertellen..maar ook op het internet kan je een hoop vinden...
StableEnable schreef:Mindfields schreef:Maar SE jij hebt het ook maar van horen zeggen. Dus ook geen recht van spreken dan toch?
Wat heb ik van horen zeggen? Ik spreek over wat ik zelf zie en mijn eigen ervaring, niks van horen zeggen.
Mindfields schreef:StableEnable schreef:
Wat heb ik van horen zeggen? Ik spreek over wat ik zelf zie en mijn eigen ervaring, niks van horen zeggen.
Wat ik bedoel is, dat alles suggestief is. Want wat je ziet is ook niet altijd wat waar is. je zegt zelf al ik heb die pony veel in training gezien, DUS er was niks mee aan de hand toendertijd. terwijl er uit gerechtelijke stukken blijkt dat in die tijd de pony al stuk WAS en behandeld werd met allerlei spul.
StableEnable schreef:Mindfields schreef:Maar SE jij hebt het ook maar van horen zeggen. Dus ook geen recht van spreken dan toch?
Yvette10 schreef:De eigenaren Fam.v.d Pasch hebben Power and Paint alleen maar gebruikt als melkoe en daar heeft dressuurstal van Baalen van mee geprofiteerd. Toen blessures toename en het al einde verhaal leek was hij ineens wel te koop want dan bracht Power tenminste nog veel geld op.
Solitude197 schreef:Yvette10 schreef:De eigenaren Fam.v.d Pasch hebben Power and Paint alleen maar gebruikt als melkoe en daar heeft dressuurstal van Baalen van mee geprofiteerd. Toen blessures toename en het al einde verhaal leek was hij ineens wel te koop want dan bracht Power tenminste nog veel geld op.
De familie Pasch heeft de pony verkocht aan Fokker nadat Fokker die pony al heel lang kende, uitgebreid heeft geprobeerd en toen uitgebreid heeft laten keuren. En toen niet heeft betaald....
Vudress schreef:Maar StableEnable, jij hebt ook niet alles gezien en jij hebt ook niet overal weet van. Je kunt wel hard die pony en DVB hier gaan verdedigen maar ook jij bent nergens echt bij geweest.
Jasmijn76 schreef:ben er zo klaar mee!..werkelijk waar....een paard is chronisch kreupel verklaard en zijn voorbeen is kapot gereden,zo kunnen we het toch wel stellen... dat zouden de mensen waarbij die al jaaaaren staat en is gebruikt niet weten....nou dat is die paardenmanagment toch ook niet zo super
robbedoes schreef:Solitude197 schreef:De familie Pasch heeft de pony verkocht aan Fokker nadat Fokker die pony al heel lang kende, uitgebreid heeft geprobeerd en toen uitgebreid heeft laten keuren. En toen niet heeft betaald....
oei, dat is een gevaarlijke uitspraak
Yvette10 schreef:jasmijn 76, wat jij steeds schrijft daar ben ik het helemaal mee eens.
En Solitude 197, waar heb jij het bewijs en hoe weet jij zo zeker dat Fam.Fokker de pony niet heeft betaald?