Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyisabelle schreef:Nee, hij reed in zwart. Niet eens in het team jasje, het jasje had geen oranje kraag.
Dus ik denk een Moorlands jasje ofzo...
MargreetB schreef:Dat zou m.i. ook niet helemaal terecht zijn, als je de scores van de laatste wedstrijden naast elkaar legt... (Anky 73, 77, 73 en 71%, HP 71 en 72%)
chitra schreef:ladyisabelle schreef:Nee, hij reed in zwart. Niet eens in het team jasje, het jasje had geen oranje kraag.
Dus ik denk een Moorlands jasje ofzo...
Edward zit geneens in het A-kader met Totilas.
Daarvoor heb je eerst 3! hoge internationale scores voor nodig.
Hij heeft er nu pas 2 gereden. En tja.. Een wereld record betekend echt geen voorrang op de regels hoor!
Marjoow schreef:Is er al bekend waar je de proef kunt zien? Ik snap echt niets van die site...
CGJ12 schreef:MargreetB schreef:Dat zou m.i. ook niet helemaal terecht zijn, als je de scores van de laatste wedstrijden naast elkaar legt... (Anky 73, 77, 73 en 71%, HP 71 en 72%)
Als je Wiskunde B hebt, kun je hier vast een heel mooi grafiekje van tekenen en er vervolgens even een regressie-analyse op los laten.........
Eens kijken of je dan nog steeds dezelfde conclusie trekt
- even buiten beschouwing laat). Die onderlinge strijd in Aken zou dan de doorslag moeten geven. Maaahaaaar.... ik verwacht dat dhr. Bondscoach (of wat is ie tegenwoordig?) het totale lijstje wel mee gaat nemen. En anders verschuilt ie zich wel achter de stelling "Anky heeft al meermalen laten zien er te staan op de momenten dat het nodig is" of iets in die geest. Heeft ie nog gelijk in ook... (los van het feit dat ze kennelijk altijd een 'opbouw' binnen een toernooi nodig heeft, de GP is doorgaans haar minste proef van de drie).