milou123 schreef:Ossi schreef:Oei, dan heb je een echte tweaker te pakkken![]()
Heb ik weer.![]()
Pssst, hij leest hier mee.![]()
Verrassend.
Oei, ik heb het toch niet voor m verpest?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Quad schreef:Best zielig die hond van ons, heeft in de nacht van zondag op maandag een heel schaaltje met paaseitjes gescharreld, nu begint langzaam aan alles uit te komen
Nja, weet hij ook dat je beter eerst het folie eraf kan halen ipv alles ineens op te gaan eten.
Ibbel schreef:Quad schreef:Best zielig die hond van ons, heeft in de nacht van zondag op maandag een heel schaaltje met paaseitjes gescharreld, nu begint langzaam aan alles uit te komen
Nja, weet hij ook dat je beter eerst het folie eraf kan halen ipv alles ineens op te gaan eten.
Wees blij dat er folie omheen zat, anders had je een dode hond gehad. Chocolade is goed giftig.
Weet verder niet of het al gemeld is, postcount loopt niet meer op omdat het topic ondertussen een HK-tag heeft gekregen. Overigens tellen FZ-posts toch niet mee voor HK toegang. Alleen posts op tabblad INF tellen mee.
Ibbel schreef:Quad schreef:Best zielig die hond van ons, heeft in de nacht van zondag op maandag een heel schaaltje met paaseitjes gescharreld, nu begint langzaam aan alles uit te komen
Wees blij dat er folie omheen zat, anders had je een dode hond gehad. Chocolade is goed giftig.
Weet verder niet of het al gemeld is, postcount loopt niet meer op omdat het topic ondertussen een HK-tag heeft gekregen. Overigens tellen FZ-posts toch niet mee voor HK toegang. Alleen posts op tabblad INF tellen mee.
Nnoitra schreef:milou123 schreef:@ Ossi, erger nog, bij hem schijnt de zon blijkbaar.
Een 'die hard' tweaker heb je dan iig niet te pakken; die weet uberhaupt niet van het bestaan van zonlicht af![]()
In Groningen is het overigens redelijk weer.. Redelijk koud weer, dat dan weer wel..

milou123 schreef:Ik heb 'm een nieuwe kans gegeven.
Zo aardig ben ik dan ook wel weer.
Quad schreef:De zon schijnt lekker, ben even lekker buiten bezig geweest, alhoewel het wel koud is! Handschoenen is nog aan te raden, en dat in April

milou123 schreef:He, die Joeri die gesprekken op youtube zet, is zijn gebruikersnaam ook gewoon joeri?
Quad schreef:QuintyKelly schreef:Even een vraagje.. krijg constant de opmerking dat ik op mijn profiel 13 jaar ben.. ben toch echt 18... hoe kan ik dit veranderen..?
Niet meer, de connectie is maar eenmalig, en als je in het begin niet goed had staan is dat nu ook niet en zal het niet veranderen.
Ossi schreef:milou123 schreef:Ik heb 'm een nieuwe kans gegeven.
Zo aardig ben ik dan ook wel weer.
![]()
Betere gespreksonderwerpen nu?

Ossi schreef:Quad schreef:Niet meer, de connectie is maar eenmalig, en als je in het begin niet goed had staan is dat nu ook niet en zal het niet veranderen.
Volgens mij gaan ze nog bekijken of ze opnieuw de gebruikers gaan synchroniseren.
Je moet in ieder geval je geboortejaar goed hebben staan in je profiel, ALS er dan nog opnieuw gesynct gaat worden, dan zou het goed moeten komen te staan.