Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 16:13

Ik kon de Facebook pagina al heel lang niet meer zoeken, dus geen idee hoelang ie al weg is gezien ik geblokkeerd ben door ze.

En idd bijzonder wat ze allemaal maar mogen bouwen daar… maarja, met de juiste connecties kom je een eind denk ik..

Maaike_Ma

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 18:40

of is het weer een trucje om zielig te doen?
dit staat er op hun pagina

Dit betekend dat het herplaatsen van paarden en donateurs werven moeilijker gaat, omdat we niet meer zo'n groot bereik hebben. We maken ons hier ernstige zorgen over...

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:24

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd ivm speculatie.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:26

Babootje schreef:
Setteli schreef:
Via hun website wordt naar een andere fb pagina geleid. Een hele oude met laatste bericht uit 2019

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd

Marktplaats is er nog en sporthorses en er zijn zoveel handelaren die via anderen hun paarden op fb hebben staan. Daar bedenken ze wel wat voor.
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 14-03-25 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zie moderatoropmerking

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:28

AmyJamess schreef:
Sterker nog ze zijn al begonnen met verbouwen op het terrein voor de zorgboerderij.

Ben ook wel verbaasd dat ze alles maar zo kunnen (ver)bouwen. En als ik naar andere kijk ze allemaal vergunningen nodig hebben. Ben wel benieuwd hoe dat bij hun zit, of ze ook vergunningen voor de pp en verbouwingen nodig hebben.

Lijkt me wel als je van Twickel huurt. Dan mag je niet zomaar wat rommelen.

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:30

Babootje schreef:
Setteli schreef:
Via hun website wordt naar een andere fb pagina geleid. Een hele oude met laatste bericht uit 2019

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd

3 stevige pony veulens van 10 maanden voor 5000$ zonder papieren en je bent niet de eigennaar, Ik heb mijn 1,5 jarige warmbloed paard met papieren voor minder gekocht. Sjezus hoe bedenken ze die prijzen :+
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 14-03-25 11:23, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Zie moderatoropmerking

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:31

Hahaha sporthorses is niet hun platform zal ik maar zeggen. Marktplaats ook niet zo. Dat kan allemaal niet meer gratis. Insta is natuurlijk ook facebook. En dan blijft over tiktok maar dat is qua doelgroep echt anders. Dus ja er is wel een probleem nu. Ze moeten nu echt een marketingstrategie hebben om hun website te promoten bv via google maar ook dat kost best veel geld.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:34

Op bokt kunnen ze ook al heen reclame meer maken….

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:37

Eerlijk, toen ik een oproepje deed voor een weidemaatje voor bij mijn jonge paard aan huis, kreeg ik meermaals PzB getipt. Nou ben ik zelf wel bekend met PzB (o.a. via dit topic), dus nooit van mijn leven. Maar via-via hebben zij ook heel veel reclame natuurlijk..

En 25.000 per client?! Dat verklaart waarom mijn vorige pensionstal (die ook dagbesteding op het terrein had) is gestopt. Van alleen de pensionstal kon ze niet rond komen vertelde ze. Aanbieders van dagbesteding tussen de paarden zie ik steeds meer. Vind de lui bij PzB daar écht zelf niet professioneel genoeg voor..

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:41

xRivaldo schreef:
Eerlijk, toen ik een oproepje deed voor een weidemaatje voor bij mijn jonge paard aan huis, kreeg ik meermaals PzB getipt. Nou ben ik zelf wel bekend met PzB (o.a. via dit topic), dus nooit van mijn leven. Maar via-via hebben zij ook heel veel reclame natuurlijk..

En 25.000 per client?! Dat verklaart waarom mijn vorige pensionstal (die ook dagbesteding op het terrein had) is gestopt. Van alleen de pensionstal kon ze niet rond komen vertelde ze. Aanbieders van dagbesteding tussen de paarden zie ik steeds meer. Vind de lui bij PzB daar écht zelf niet professioneel genoeg voor..

Mij lopen ook de griebels over de grabbels als ik er aan denk dat zij een dagbesteding gaan doen.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:49

Door wie wordt er een startbonus van 25000 per cliënt gegeven? Wij zitten al jaren in deze branche en hier heb ik nog nooit van gehoord. De tarieven zijn ook erg naar beneden gegaan de laatste jaren, alleen voor de zeer moeilijke gevallen die 1 op 1 begeleiding nodig hebben krijg je nog een redelijk tarief. De rest valt best wel tegen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:57

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd, omdat deze niet aan de regels voldoet.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:58

Paardenfann4 schreef:
Door wie wordt er een startbonus van 25000 per cliënt gegeven? Wij zitten al jaren in deze branche en hier heb ik nog nooit van gehoord. De tarieven zijn ook erg naar beneden gegaan de laatste jaren, alleen voor de zeer moeilijke gevallen die 1 op 1 begeleiding nodig hebben krijg je nog een redelijk tarief. De rest valt best wel tegen.

Dat is een subsidie voor het opstarten van een zorgboerderij. Niet voor een lopend bedrijf. Is ook een nieuwe regeling begreep ik. En eenmalig. Daarnaast zijn er natuurlijk de vaste dagbestedingstarieven.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 20:55

Onder tussen ligt hun insta er ook uit.
Iemand die erg boos is op pzb? :o?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 21:03

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd vanwege speculatie
Laatst bijgewerkt door Muiz op 25-08-24 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: bericht verwijderd.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 21:14

AmyJamess schreef:
Is nog online.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 21:33

AmyJamess schreef:

Insta is van facebook dus als het op facebook niet mag mag het op insta ook niet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 21:39

Ik kan hun Instagram pagina nog gewoon zien, hoor.
Ben je niet geblokkeerd? :+

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 22:08

Babootje schreef:
Paardenfann4 schreef:

Dat is een subsidie voor het opstarten van een zorgboerderij. Niet voor een lopend bedrijf. Is ook een nieuwe regeling begreep ik. En eenmalig. Daarnaast zijn er natuurlijk de vaste dagbestedingstarieven.

Door wie worden deze subsidies dan gegeven? Ik heb hier nog nooit iets over gehoord, hadden we eerder moeten weten. De dagbestedingstarieven worden door de WMO bepaald, dat hangt van de personen af hoe zwaar de indicatie is hoeveel je daarvoor krijgt.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 22:35

Dagbesteding kan ook geregeld worden vanuit de WLZ. Ik weet overigens niks van die 25.000 euro startbonus.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 22:51

Ailill schreef:
AmyJamess schreef:
Is nog online.

Was idd offline, maar die hebben ze weer terug. Account was geschorst zag ik in een van de story’s.

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 22:59

Wat zouden ze doen als je contact opneemt over een paard wat al dik een jaar staat voor €9000 en je stelt voor hem te adopteren voor €3000…..
Gaan ze dan voor een forever home of toch laten staan voor die €9000

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 23:01

Annemiekev schreef:
Wat zouden ze doen als je contact opneemt over een paard wat al dik een jaar staat voor €9000 en je stelt voor hem te adopteren voor €3000…..

Ik denk dat je hem nog meteen onder de snelbinders meekrijgt. Tenzij ze er zelf graag mee rijden.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 23:05

Rizette schreef:
Annemiekev schreef:

Ik denk dat je hem nog meteen onder de snelbinders meekrijgt. Tenzij ze er zelf graag mee rijden.

:') :') _O-

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 23:16

:')
Rizette schreef:
Annemiekev schreef: