Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Setteli schreef:Via hun website wordt naar een andere fb pagina geleid. Een hele oude met laatste bericht uit 2019Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
AmyJamess schreef:Sterker nog ze zijn al begonnen met verbouwen op het terrein voor de zorgboerderij.
Ben ook wel verbaasd dat ze alles maar zo kunnen (ver)bouwen. En als ik naar andere kijk ze allemaal vergunningen nodig hebben. Ben wel benieuwd hoe dat bij hun zit, of ze ook vergunningen voor de pp en verbouwingen nodig hebben.
Babootje schreef:Setteli schreef:Via hun website wordt naar een andere fb pagina geleid. Een hele oude met laatste bericht uit 2019Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
xRivaldo schreef:Eerlijk, toen ik een oproepje deed voor een weidemaatje voor bij mijn jonge paard aan huis, kreeg ik meermaals PzB getipt. Nou ben ik zelf wel bekend met PzB (o.a. via dit topic), dus nooit van mijn leven. Maar via-via hebben zij ook heel veel reclame natuurlijk..
En 25.000 per client?! Dat verklaart waarom mijn vorige pensionstal (die ook dagbesteding op het terrein had) is gestopt. Van alleen de pensionstal kon ze niet rond komen vertelde ze. Aanbieders van dagbesteding tussen de paarden zie ik steeds meer. Vind de lui bij PzB daar écht zelf niet professioneel genoeg voor..
Paardenfann4 schreef:Door wie wordt er een startbonus van 25000 per cliënt gegeven? Wij zitten al jaren in deze branche en hier heb ik nog nooit van gehoord. De tarieven zijn ook erg naar beneden gegaan de laatste jaren, alleen voor de zeer moeilijke gevallen die 1 op 1 begeleiding nodig hebben krijg je nog een redelijk tarief. De rest valt best wel tegen.
Babootje schreef:Paardenfann4 schreef:Door wie wordt er een startbonus van 25000 per cliënt gegeven? Wij zitten al jaren in deze branche en hier heb ik nog nooit van gehoord. De tarieven zijn ook erg naar beneden gegaan de laatste jaren, alleen voor de zeer moeilijke gevallen die 1 op 1 begeleiding nodig hebben krijg je nog een redelijk tarief. De rest valt best wel tegen.
Dat is een subsidie voor het opstarten van een zorgboerderij. Niet voor een lopend bedrijf. Is ook een nieuwe regeling begreep ik. En eenmalig. Daarnaast zijn er natuurlijk de vaste dagbestedingstarieven.
Annemiekev schreef:Wat zouden ze doen als je contact opneemt over een paard wat al dik een jaar staat voor €9000 en je stelt voor hem te adopteren voor €3000…..
Gaan ze dan voor een forever home of toch laten staan voor die €9000
Rizette schreef:Annemiekev schreef:Wat zouden ze doen als je contact opneemt over een paard wat al dik een jaar staat voor €9000 en je stelt voor hem te adopteren voor €3000…..
Ik denk dat je hem nog meteen onder de snelbinders meekrijgt. Tenzij ze er zelf graag mee rijden.
Rizette schreef:Annemiekev schreef:Wat zouden ze doen als je contact opneemt over een paard wat al dik een jaar staat voor €9000 en je stelt voor hem te adopteren voor €3000…..
Ik denk dat je hem nog meteen onder de snelbinders meekrijgt. Tenzij ze er zelf graag mee rijden.