Was te verwachten dat hij niet in de top 3 zou eindigen, er komen nogal wat namen aan... ben benieuwd wat de eindstand wordt!
Naath86 schreef:Ik vind het dan toch nog een hoge score als ze zo'n fout maakte? Of hoe wordt dat dan beoordeeld??In de B krijg je wrs nooit hoger dan een 4 of 5, maar hier gewoon een 'normale' aftrek
Naath86 schreef:Ik vind het dan toch nog een hoge score als ze zo'n fout maakte? Of hoe wordt dat dan beoordeeld??Wordt geloof ik alleen maar doorgerekend in de oefening zelf, dus als ze daar een 7 voor zou hebben gehaald zou dat nu een 5 zijn geworden
Zooo ik ben er ook weer bij, had nog ff wat verjaardagsvisite. Wel alles een beetje gevolgd nog. Gelukkig had ik paardenvisite
De Duitse Kristina Sprehe met Desperados (v. De Niro) laat Anna Kasprzak niet lang genieten van haar positie. Met de wissels, pirouettes en de laatste pi-pa lijn weet Sprehe het verschil te maken en rijdt naar 79,748 procent (vrl).
Lotus83 schreef:en toch he..... zo'n hoedje is zoveel mooier dan een cap.... cap hoort gewoon niet in de GPIk vind juist een cap mooier staan! hihi
Lotus83 schreef:en toch he..... zo'n hoedje is zoveel mooier dan een cap.... cap hoort gewoon niet in de GPMwah een gat in je kop is ook niet mooi ..