Dit is een reactie onder die nieuwste video.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Moderatoropmerking:Oorspronkelijke bericht verwijderd
Nyaleti schreef:Maar zij kunnen wonderen verrichten toch? Net zoals met dat shetje die duidelijk pijn heeft (niet Owen, die andere). Die heeft geen pijn want magische handjes ofzo?
Ze zullen ook wel gedacht hebben dat ze Boy hadden genezen...
Cayenne schreef:Nyaleti schreef:Maar zij kunnen wonderen verrichten toch? Net zoals met dat shetje die duidelijk pijn heeft (niet Owen, die andere). Die heeft geen pijn want magische handjes ofzo?
Ze zullen ook wel gedacht hebben dat ze Boy hadden genezen...
Benji bedoel je denk ik.
Hebben ze die eigenlijk nog? Die heb ik al een tijdje niet meer voorbij zien strompelen in vlogs.
Femke_Tweety schreef:Moderatoropmerking:Oorspronkelijke bericht verwijderd
Sure_lee schreef:Ik weet niet of het arrogantie is. Ik vind ze vooral heel simpel overkomen.
Majabeestje schreef:Sure_lee schreef:Ik weet niet of het arrogantie is. Ik vind ze vooral heel simpel overkomen.
Ja dit vooral. Ik zal een poosje terug een vlog te kijken (dat doe ik dus ook nooit weer) en mijn dochter van 15 zat met een schuin oog mee te kijken. Ze zei op een gegeven moment: 'Wie zijn die tokkies?'
Ik heb gezegd dat je mensen niet moet 'labelen' en een opvoedkundig praatje gehouden maar stiekem dacht ik 'je hebt een punt'..
AmyJamess schreef:Cayenne schreef:Trouwens, los van de paarden vraag ik me ook af wat ze met hun katten doen.
Om de haverklap hebben ze weer nieuwe katten.
En om de haverklap zijn ze katten kwijt of er is wat mee.
Heel bijzonder ook weer.