Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Klopt, de plaatsaanduiding is inderdaad niet goed. Dat hadden wij ook al gezien tienus63. Echter, wij hebben een afspraak met deze bron dat we wel mogen overnemen, maar niet inhoudelijk mogen aanpassen. Dus helaas mag ik dit niet corrigeren. Mocht onze bron dit zelf nog aanpassen, dan zouden wij dat ook mogen doen. Wel heel erg bedankt voor het melden en meedenken.
JPitty schreef:@criollo_yess, wat tienus63 schrijft en de quote die hij aanhaalde, kloppen inderdaad. Helaas lopen we hier wel tegenaan met sommige bronnen. In ieder geval bedankt voor het melden en meedenken hierin.
JPitty schreef:Klopt, de plaatsaanduiding is inderdaad niet goed. Dat hadden wij ook al gezien tienus63. Echter, wij hebben een afspraak met deze bron dat we wel mogen overnemen, maar niet inhoudelijk mogen aanpassen. Dus helaas mag ik dit niet corrigeren. Mocht onze bron dit zelf nog aanpassen, dan zouden wij dat ook mogen doen. Wel heel erg bedankt voor het melden en meedenken.
Banjer schreef:Hiervoor wil ik je graag verwijzen naar het antwoord dat mijn collega JPitty al heeft gegeven in dit topicJPitty schreef:Klopt, de plaatsaanduiding is inderdaad niet goed. Dat hadden wij ook al gezien tienus63. Echter, wij hebben een afspraak met deze bron dat we wel mogen overnemen, maar niet inhoudelijk mogen aanpassen. Dus helaas mag ik dit niet corrigeren. Mocht onze bron dit zelf nog aanpassen, dan zouden wij dat ook mogen doen. Wel heel erg bedankt voor het melden en meedenken.