En dan Myrthe nog ompraten tot bruidsmeisje, en dan zijn we compleet!Oh, behalve de getuige.. Misschien doet Engel wel mee, of Datjaa
parrrrrdon, ik geloof dat ik gezegd had dat ik bruidsmeisje wilde zijn als ik dan wel mn droom-bruids-jurk aanmocht.
Jeah, alle pink ladies verzamelen 26 april.. Moeten we wel een tijd afspreken, kunnen we een echte ceremonie houden
CRos95 schreef:Myrthe is bruidmeisje en ik wil dat engel en datjaa en jpritty ook komen Fijn dat je me pritty noemt, maar het is toch gewoon JPitty hoor....En die dag heb ik al andere plannen, zie onderschrift
Haha, Myrthe verheugt zich er al op. Maar mensen van de bewoonde wereld daaro dat ''Aarde'' wordt genoemt, ik ga weer. Ik doe een dikke jas aan, en ga weer lekker in m'n biosfeer leven op Mars.
Dank je Met m'n warme ruimtepak blijf ik leven. Maar de TV staat nu klaar, dus ga even de politie op je hielen kijken.
*is aan het afwassen en kan nu ff niet reageren**is klaar met de afwas. Schudt het schuim van haar handen, over Doriss heen*
doriss schreef: En dan Myrthe nog ompraten tot bruidsmeisje, en dan zijn we compleet!Oh, behalve de getuige.. Misschien doet Engel wel mee, of Datjaa Yeps, ik ben getuige! Samen met Engel, ze móét!