haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tasserd schreef:Ossi schreef:Hmm, maar eens downloaden dan.
Is het wel echt spannend of is het meer een romance achtig iets tussen die twee?
Persoonlijk vind ik de zaken die ze oplossen erg goed in elkaar gezet en er zit ook zeker spanning in. Dat romance achtige is wel aanwezig, maar dat is zeker niet overheersend
Tasserd schreef:Ossi schreef:Hmm, maar eens downloaden dan.
Is het wel echt spannend of is het meer een romance achtig iets tussen die twee?
Persoonlijk vind ik de zaken die ze oplossen erg goed in elkaar gezet en er zit ook zeker spanning in. Dat romance achtige is wel aanwezig, maar dat is zeker niet overheersend
w00pw00p schreef:Monster_tos schreef:Nou ik heb de stap genomen en mij aangemeld![]()
Alleen nog geen leuke matches gezien
U kunt uw voorkeuze opgeven aan Freekers, deze zal de userbase van Tweakers wel even doornemen
Welke plaats woon je
w00pw00p schreef:Ossi schreef:
Ja ik snap het ook niet... Dat kan gewoon niet waar zijn
Gericht op Tweakers, die zich nu allemaal vrolijk voelen omdat er aandacht is van vrouwelijk schoon
Monster_tos schreef:w00pw00p schreef:
U kunt uw voorkeuze opgeven aan Freekers, deze zal de userbase van Tweakers wel even doornemen
Welke plaats woon je
Haha!! Ik woon vlak bij Noordwolde, Friesland. Maar word steeds gekoppeld aan mensen uit Eindhoven en Almelo
_l_amanda_l_ schreef:Monster_tos schreef:Haha!! Ik woon vlak bij Noordwolde, Friesland. Maar word steeds gekoppeld aan mensen uit Eindhoven en Almelo
dáág, bijna-buurvrouw!
Wat gaan jullie hard, ik heb bijlezen al gewoon opgegeven