Hooooo, ik snap nog steeds niet waar het nou precies over gaat, en dat is heul vervelend! Maar, als we dan toch een party gaan vieren, ik zit ook in het zonnige zuiden, in boxtel, vlakbij claire
Mm.. valt mee, rond uurtje of 8/half 9 opstaan dus is te doen! Maar heb straks gewerkt en net gedoucht dus kan nooit meteen slapen en waak over een paar mooie merries van een bokker tegelijk
Okee komt goed dus morgenvroeg & succes met je schoolwerk!
Ja, heb z'n link gekregen van de webcam om mee te kijken en zet die elke keer aan als ik op de pc zit, 's avonds en kijk ik een beetje mee of ze niet onrustig zijn etc.. maar nu ga ik wel echt pitten!
Datjaa
Geplaatst: 20-04-11 02:18
Haha Thnx!
O hee, das leuk! Kan je het idd mooi in de gaten houden!
gisteren was ik opeens weg omdat ik lawaai hoorde beneden, dus ik storm naar beneden, word daar n huisgenootje van me inelkaar getrapt om niets Dus voordeur opengetrokken en haar+ander meisje naar binnen getrokken en op de bank neergezet met n glaasje water, begon die neger opeens plantenpotten e.d. naar ons raam te smijten en robeerde hem echt te breken, dus ik vlieg naar buiten, heel erg boos, toen had ik ook n klap te pakken, dus dat heeft hij geweten ( ) ondertussen ander huisgenootje politie gebeld en iedereen alle deuren op slot gedaan en met zn allen in de huiskamer gaan zitten, jezus wat duurde het lang, en die neger ging maar door, uiteindelijk kwam de politie enn die hebben hem opgepakt en verder iedereen verhoord, lag dus pas rond 2 uur in mn bed maar pfoeh, ik wist niet dat ik ZOVEEL agressie in mn koppie had.. maar, logisch als iemand je huis aanvalt, of niet?
ah jammer, de troep is al opgruimd, dat was echt grappig om te zien, overal aarde en n kapotte tuintafel en potjes.. stiekem misschien toch wel blij dat ik binnenkort wegga