Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiniMouse schreef:Zag trouwens zojuist herhaling van Rath
dat hij afstapt van Totilas na de proef.
Nu op NPO 1 een samenvatting.
Rath werpt bij het weg stappen direct een blik op linker achterbeen.... Dus hij heeft wel degelijk wat gevoeld naar mijn mening.
Naath86 schreef:MiniMouse schreef:Zag trouwens zojuist herhaling van Rath
Rath werpt bij het weg stappen direct een blik op linker achterbeen.... Dus hij heeft wel degelijk wat gevoeld naar mijn mening.
Dat stukje heb ik inderdaad gisteravond teruggezien bij Studio Sport. Viel mij ook op! Maar misschien heeft iemand het toen ook wel tegen hem gezegd al toen hij de ring uit kwam..

Dieuwke_ schreef:Het is en blijft natuurlijk jurysport, maar ik hoop toch van harte dat er bij de OS een kundigere jury komt te zitten. Of dat dit groepje nog een bijscholing krijgt. Ik kan me in veel scores echt niet vinden. Dujardin op 1, ik ga met de rest mee. Dat had toch Sprehe moeten zijn.
Dieuwke_ schreef:HorseTimeXL schreef:ja hier sluit ik me volledig bij aan. Het is in ieder geval een EK geweest waar weer heel veel is gebeurt haha.
Dat zeker! En dan nu maar hopen dat veel partijen er iets van geleerd hebben.
MiniMouse schreef:Zag trouwens zojuist herhaling van Rath
kamsel schreef:Ik kan het wel eens zijn met de uitslag vandaag. Desperados was gister beter dan vandaag. Geen grote fouten, maar ook niet zo vloeiend als valegro. Die had grote fouten in de series, om de 2 heeft ze over gedaan, om de pas niet. Ze was nipt beter, maar dat was ook de uitslag.
Die score van Charlotte gister ging nergens over vond ik.