Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:KimD schreef:Maar hebben ze nu niet ook een rusthuis speciaal voor die oudjes? Dan zou het beestje toch daar kunnen vertoeven, eventueel door middel van adoptie of afstand.
Ja dat klopt. Maar daar betaald de eigenaar voor. En niet iedereen wil of kan betalen.
Dreamboy schreef:Babootje schreef:80 paarden? Hoeveel land en stallen hebben ze eigenlijk?
En idd voor opvang? Waar hebben ze dressuurwedstrijden en een springparcours voor nodig? Is er nu echt niemand die dat soort vragen gaat stellen?
Dat vroeg ik me ook al af. Geen wonder dat alles stuk gelopen wordt.
Nyaleti schreef:Kost en inwoning zullen ze wel zeggen. Maar dat mag helemaal niet als stichting toch?
Toch ook leuk. Zo focussen op de airb&b als inkomsten maar wel zelf in een van de huisjes gaan wonen.. beetje dubbel op hè
Cayenne schreef:Ik maak me vooral zorgen om het plan voor mensen met een lichte (verstandelijke) beperking daar een dagbesteding te geven.
Met name haar: "Dan kunnen ze mooi helpen" vond ik nou niet echt hoopgevend en een beetje zorgwekkend.
Daihyo schreef:Ik zie op de socials ook een hoop commentaar op de hoge prijzen van de veulens. Pzb is naar mijn mening gewoon een commercieel bedrijf geworden. Prima om daar opvang naast te doen, maar houd het dan gescheiden en zuiver.