frisian_love schreef:Na gisteren kan ik wel iets leuks gebruikenNiets met gehoord zeker van je trailer?
Kimmie25501 schreef:Zoet is lekkerder dan zout al zeg ik het zelf Ik lust beiden, maar de laatste tijd gaat mijn voorkeur uit naar zout. Maar dat wisselt weleens.
FrNo schreef:frisian_love schreef:Na gisteren kan ik wel iets leuks gebruikenNiets met gehoord zeker van je trailer? Helaas niet nee
Jaaa zoete popcorn, en dan van die lekkere harde popcorntjes die helemaal onder de stroop/zoetstof zitten....
Kimmie25501 schreef:Ik tegen mijn afspraak: "ja kan niet doorgaan hoor, ik moet "even" kaartjes voor Horse Event winnen"
Ricie schreef:Jaaa zoete popcorn, en dan van die lekkere harde popcorntjes die helemaal onder de stroop/zoetstof zitten....Jaaa!!!
xEmpire schreef:Klote van je trailer... Hopelijk wordt hij snel gespot/gevonden.Ja, hoop het ook, tegen beter weten in
Maaikevdk schreef:Mijn voorkeur gaat toch uit naar nachos.Ik heb ongeveer twee weken geleden voor het eerst nacho’s met kaas gegeten.
silvericathy schreef:Nog mensen uit de omgeving zuid Limburg hier?Noord belgie ook goed?Zit vlak bij maastricht