NonaWen schreef:Milou... jouw berichtenaantal
Ik werd er al op gewezen. T'is wel grappig.

Voor zolang het duurt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
w00pw00p schreef:Freekers schreef:Mijn buurman heeft paarden! Telt dat ook? En als ik naar buiten kijk zie ik zijn Haflanger (ofzoeits) staan!
Wordt wel heel specifiek zoeken hoor. Tussen de 28-35 uit Enschede.
Ik dacht eerst met hagel te kunnen schieten maar nu moet ik de sniper erbij pakken
Eindhoven is natuurlijk ook gewoon heel erg goed..
Misschien moet ze daar komen wonen ?
w00pw00p schreef:Eindhoven is natuurlijk ook gewoon heel erg goed..
Freekers schreef:w00pw00p schreef:Eindhoven is natuurlijk ook gewoon heel erg goed..
Misschien moeten we er inderdaad wat importeren ja. De man/vrouw verhouding is dramatisch hier.
Ik heb gehoord dat ze in Utrecht een vrouwenoverschot hebben, zonder onzin.
Waarom organiseren we geen stapavondje naar Utrecht? Als ze niet komen moeten we ze maar halen?
Freekers schreef:w00pw00p schreef:Eindhoven is natuurlijk ook gewoon heel erg goed..
Misschien moeten we er inderdaad wat importeren ja. De man/vrouw verhouding is dramatisch hier.
Waarom organiseren we geen stapavondje naar Utrecht? Als ze niet komen moeten we ze maar halen?
Chanen schreef:*voegt zich er snel even tussen*
Help?! Ik heb een chat lopen die ik niet in mijn contactenbalk zie staan, maar die zo nu en dan uit het niets tevoorschijn springt. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik vind het redelijk frustrerend.
Freekers schreef:Ik heb gehoord dat ze in Utrecht een vrouwenoverschot hebben, zonder onzin.
w00pw00p schreef:Freekers schreef:
Ja het is werkelijk waar een beetje dramatisch aan het worden.
Ik snap ook niet dat je niet in Eindhoven wil wonen, maar dit kan aan mij liggen
Ik denk dat als er daadwerkelijk een meeting komt, dit het beste kan in Utrecht.. Ook lekker centraal enz
w00pw00p schreef:Freekers schreef:
Ja het is werkelijk waar een beetje dramatisch aan het worden.
Ik snap ook niet dat je niet in Eindhoven wil wonen, maar dit kan aan mij liggen
Ik denk dat als er daadwerkelijk een meeting komt, dit het beste kan in Utrecht.. Ook lekker centraal enz