Annemiekev schreef:Ik ga ook maar zoiets beginnen, zojuist op insta gepost:
10! Eigen paarden voor Carlijn….
De "reden" hierachter
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieser schreef:Cantodea11 schreef:Kort samengevat je betaald veel geld voor een paard kosten zijn voor jou maar je hebt er zelf geen bal over te vertellen vooral niet over belangrijke dingen
Daar kies je dan zelf voor, toch? Je bent niet verplicht om een paard bij PzB te halen.
Prrrr schreef:Het punt met zo'n contract is: als het niet klopt, dan komt dat er in individuele gevallen uit.
Maar daar is geen overheid of politie in geïnteresseerd: van jou wordt verwacht dat je je eigen contracten goed controleert, en als PZB er een bende van zou maken, dan komt dat er via de civiele rechter wel uit.
Dat is maar beperkt waar, want procederen kost geld en niet iedereen is bereid of in staat dat uit te procederen - en dan nog: wat gebeurt er dan vervolgens? Dan is er één partij van wie vast is gesteld dat het contract niet klopt. En dan?
Cayenne schreef:Dat is toch niet zo heel vreemd? Wie weet heet dit paard gewoon echt Wizard.
Axel_Valerie schreef:Cayenne schreef:Dat is toch niet zo heel vreemd? Wie weet heet dit paard gewoon echt Wizard.
Veel paarden en pony's daar krijgen zsm een andere naam. Waarom dan juist weer een naam doen van een paard waar veel gezeur om is. Ook veranderen veel paarden en pony's daar van naam gedurende hun verblijf daar.
Babootje schreef:Johny mocht - toen hij terugkwam bij PZB en niet meer rijdbaar was - de rest van zijn leven bij PZB blijven herinner ik me.
Als je terugzoekt in hun berichten vind je dat vast nog wel. Het kan zijn dat hij inmiddels is ingeslapen; dan heeft de rest van zn leven niet zo lang geduurd.
Dreamboy schreef:Maaike_Ma schreef:Staat er nu 1 bij Simba 30 jaar zoekt nog een thuis..
Arm dier je gaat toch op die leeftijd niet meer slepen ermee...
Daar had de vorige eigenaar blijkbaar ook geen moeite mee.
Cinnepin schreef:Dreamboy schreef:
Staat er nu 1 bij Simba 30 jaar zoekt nog een thuis..
Arm dier je gaat toch op die leeftijd niet meer slepen ermee...
Daar had de vorige eigenaar blijkbaar ook geen moeite mee.