Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
milou123 schreef:Tasserd schreef:Ik wilde chatten tijdens mijn hoorcollege, gaat iedereen weg en zitten we maar met 4 man in dit college. Nu valt het veel te veel op als ik zo driftig typ
Heb jij niet stil leren typen?
Ik kan zo typen dat niemand het hoort of ziet. Erg handig!
w00pw00p schreef:San, er wordt gevraagd hoe oud je Tweaker moet zijn
Nog even en ze worden bezorgd met een strik eromheen ^^
RaymondP schreef:@Quad: dat is moeilijker dan je denkt, lmao.

milou123 schreef:Tasserd schreef:Ik wilde chatten tijdens mijn hoorcollege, gaat iedereen weg en zitten we maar met 4 man in dit college. Nu valt het veel te veel op als ik zo driftig typ
bowena_84 schreef:Hoe leer je dat? Dat wil ik ook wel leren!
Tasserd schreef:Jawel, maar in combinatie met deze laptop ben ik volgens mijn moeder een ratelende mitrailleur
Nieuwe laptop?
SerialX schreef:Het lijkt mij niet erg respectvol om in allerlei topics mee te gaan praten als je er niet echt interesse in hebt, alleen maar om je postcount omhoog te krijgen. Als je er wel interesse in hebt is het natuurlijk een ander verhaal.

milou123 schreef:RaymondP schreef:Voor de duidelijkheid: paarden hebben geen gps trackers of rfid chips heh?
Ze hebben wel een chip.
Voor de paspoortcontroles. Net als sommige honden en katten
RaymondP schreef:Dan valt het "Opsporing verzocht" forum ook af.
Freekers schreef:Mijn buurman heeft paarden! Telt dat ook? En als ik naar buiten kijk zie ik zijn Haflanger (ofzoeits) staan!w00pw00p schreef:San, er wordt gevraagd hoe oud je Tweaker moet zijn
Nog even en ze worden bezorgd met een strik eromheen ^^
Wordt wel heel specifiek zoeken hoor. Tussen de 28-35 uit Enschede.
Ik dacht eerst met hagel te kunnen schieten maar nu moet ik de sniper erbij pakken