Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachenZeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt
zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachenZeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt
zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen :D Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als boktzal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
Tiffany schreef:pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen :D Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als boktzal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
Heb je haar ook weer. Belachelijke opmerking, iemand anders hoort gewoon met zijn tengels van andermans paard af te blijven punt. Is uit pure jaloezie gedaan en als jij dat zo grappig vind....