Pony van het jaar ontdaan van staart en manen *UPDATE*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

piloe4ever

Re: Pony van het jaar ontdaan van staart en manen *UPDATE*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:12

onbegrijperlijk dat mensen dat doen arm paard. maar die titel kan niemand van ze af nemen Ach gut

body_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:27

echt erg,, vooral omdat het iemand uit je eigen omgeving is.
Ik zou het ook vreselijk vinden. Op zo'n site stond wel dat
extentions werden betaald door de rabobank maar dat zal
nooi zo mooi zijn als het echte haar jammergenoeg

FloveC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:32

Ik zg het gister avond op het nieuws,
Jeetje wat erg, zoiets doe je toch niet!
Maar er zijn van die mensen..
arm paard.. Ach gut

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 17:27

Wat vreselijk! Verdrietig
Echt heel erg zonde.
Maar iedergeval beter dan dat ze je pony verwaarloosd hebben.

Ze zijn trouwens ook een paar keer op de manege geweest waar ik rij.
Bij wedstrijdfoto's ; 10 December 2006, 12 Januari 2003, 15 Januari 2006, 10 Juni 2006.
Ben benieuwd of ze nog een keer komen dit jaar want dan ga ik zeker kijken!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:00

Hey meis,

Ik zag het gisteren op SBS, ik vraag me af wat het iemand bezield om zoiets te doen... Sterkte joh, ben wel benieuwd hoe de hairextensions hem staan waar ze het gisteren over hadden op sbs!!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:14

Zielig... en dát wss door jaloerzie, geen woorden voor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:22

kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?

Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen Haha! Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt *LOL* zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is Haha!

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:26

pharagirlke schreef:
kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?

Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen Haha! Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt *LOL* zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is Haha!

maar toch, als ze het wouden hadden ze het zelf wel gedaan

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:29

pharagirlke schreef:

nou ik denk dat eerder gaat om het feit, dat ze de ene dag uitgroepen pony van het jaar. En
de andere dag gekortwiekt op stal aangetroffen werd. Tuurlijk groeien die haren, maar gewoon het feit dat iemand dit gedaan heeft, word je al nijdig om.
En wat betreft de boerenknol van de schillenboer, die had ook in het nieuws gekomen als hij de dag de voor uitgeroepen was van "schillenpaard van jaar" denk je ook niet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:31

maar is hij minder pony van het jaar omdat ie manen kwijt is? (naja techisch gezien wel maar... Nagelbijten / Gniffelen )
Het gaat me lijkt me om de prestaties en niet zozeer om die manen?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:33

pharagirlke schreef:

Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen :D Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt *LOL* zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is Haha!

Heb je haar ook weer. Belachelijke opmerking, iemand anders hoort gewoon met zijn tengels van andermans paard af te blijven punt. Is uit pure jaloezie gedaan en als jij dat zo grappig vind....

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:35

vind ik ook Tiffany!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:36

Tiffany schreef:
pharagirlke schreef:

Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen :D Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt *LOL* zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is Haha!

Heb je haar ook weer. Belachelijke opmerking, iemand anders hoort gewoon met zijn tengels van andermans paard af te blijven punt. Is uit pure jaloezie gedaan en als jij dat zo grappig vind....

"heb je haar ook weer?" ben jij altijd zo vriendelijk? Lachen

Kijk, er worden wel andere dingen gedaan uit pure jaloezie, ze hadden hem net zo goed kunnen vergiftigen.... Knipoog

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:37

maar dan zou die misschien dood zijn gegaan, ze moeten gewoon niet jaloers zijn die mensen Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:39

Dat zou waarschijnlijk wel het doel zijn van vergiftigen ja Lachen
Mensen moeten idd niet jaloers zijn maar dat zit er nou eenmaal ingebakken...Als andere mensen dingen hebben die de ene wil maar niet kan krijgen is die persoon jaloers, de ene zucht eens en denkt verwensingen...De andere neemt wraak... Lachen Dat zijn dingen die dagelijks gebeuren. Ik vind dit nog best meevallen...Goed, het arme beest is zijn prachtige manen en staart kwijt en loopt een tijdje voor l*l...Maar de persoon die dit gedaan heeft, ahd het zichzelf veel gemakkelijker gemaakt door hem vergif te voederen...En dan had de eigenares helemaal geen pony meer... Ik kan gewoon moeilijk vatten dat mensen hier zo geschokkeerd door kunnen zijn. Lachen Ik zie geen pony die er echt last van heeft, integendeel zelfs. Die is nog even vrolijk. Daarom vond ik het wel grappig... Niet wat er gebeurt is, maar de situatie nu...Mensen die zo moeilijk doen om iets, en de pony blijft heel onwetend zichzelf... Haha! Heerlijk die onschuld!
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-04-08 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:40

en dan moeten ze gewoon proberen zich in te houden Tong uitsteken

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:41

pharagirlke:
Ik vindt dat je een beetje op je woorden moet letten, als je deze dingen niet intresseren ofzo reageer er dan gewoon weg niet op.
Natuurlijk zijn er vele ergere dingen die ze hadden kunnen doen, daar geef ik iedereen hierin gelijk.
Het gaat er gewoon weg om, dat er zieke mensen rond lopen in deze wereld, die gekke dingen gaan doen omdat ze jaloers zijn, dit is idd iets wat gelukkig weer kan aangroeien, maar nogmaals iedereen moet gewoon met zijn poten van andere mensen zijn spullen en zeker van de dieren afblijven.

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:42

Tja het groeit wel weer. Maar ik vind het wel een ongeloofelijke kinderachtige actie hoor! Hoe jaloers kun je zijn echt stom, het een ander niet gunnen. Arm paard vooral de staart vind ik heel erg! Dat gaat echt lang duren voordat het mooi terug is zoals het was en de manen zullen over een tijdje handlengte zijn en wel cool zijn kort. Maar toch vreselijk jammer zeg!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:42

Dus omdat het een menselijke eigenschap is het normaal?

Weten we ook waar we ze de volgende keer heen moeten sturen zeg Rolleyes

En nee de pony heeft er nu nog geen last van, dat ene vliegje wat er rond zweeft nu Gestoord

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:43

christel geen idee of je mijn verdere uitleg gelezen hebt? Knipoog heb mezelf iets duidelijker gemaakt (hoop ik)

Het interesseerd me wel...Vind het vreemd om te merken dat het zelfs bij paarden zo gaat dat, als er een "bekendheid" wat gebeurd dat 1000x erger is dan als datzelfde bij een onbekende gebeurd... Knipoog

x_mar; en de rest van het bericht? Knipoog
Vliegendekens enz, bovendien las ik dat er al extensions onderweg zijn of er zelfs al inhangen Knipoog En dan vind ik het nog vreemder dat ze er voor kiest eerst zijn voorpluk te doen, terwijl hij zijn staart toch echt het hardste nodig heeft...Maar das slechts mijn mening en daar hoeft nu niet iedereen meteen op te vliegen Haha!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:45

ja je heb altijd van die domme mensen he die denken dat ze leuk zijn en slim . dit heeft ze niet zelf gedaan

christel1976

pharagirlke:
zag je uitleg net toen ik mijn bericht op verzenden drukte;) sorry hiervoor

Air

Maar niet ieder paard waarvan de manen afgeknipt worden krijgt hairetensions. Daar hebben ze geluk mee dat hij nu 'beroemd' is.

Oja rest van het bericht nog beter, nee hoor dit is niet schokkend, omdat er in andere landen mensen neer worden gecshoten is dit maar normaal?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:47

Geen probleem Knipoog Kan gebeuren.

x_marr; heb jij enkel extremen of zit er volgens jou ook nog iets tussen zwart en wit? Ik heb nergens beweerd dat het normaal is, enkel dat ik het niet erg schokkend vind....En idd niet ieder paard krijgt dat. Lijkt me dat als ze een beloning van 5000 euro kunnen uitreiken ze dat ook zelf hadden kunnen betalen, dus dat arme andere paard had beter die sponsering gekregen...Moest die niet nog een jaar wachten voor hij zichzelf weer kon beschermen.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:50

Pharagirlke: Sorry hoor, maar hoe zou jij reageren als jouw pony de volgende ochtend zo toegetakeld zou zijn?!

Ik snap jouw punt wel, dat er veel ergere dingen gebeurt kon zijn met die pony, maar om nou te zeggen dat mensen hier niet zo moeten aanstellen.... (niet aanvallend bedoeld hoor) maar gewoon het idee erachter dat iemand aan jouw pony heeft gezeten...ik zou in ieder geval niet zo 'nuchter' kunnen reageren.