arm paard. maar die titel kan niemand van ze af nemen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

arm paard. maar die titel kan niemand van ze af nemen
Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt
zal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachenZeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt
pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachenZeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als bokt
) pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen :D Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als boktzal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
Tiffany schreef:pharagirlke schreef:kunnen jullie je er werkelijk zo druk in maken? Als de boerenknol van de appelschillenboer zijn 1 meter lange manen geknipt worden. Komt dat dan ook in het nieuws?
Ik vind het ongelooflijke onzin! Ik kan er zelfs heel hard mee lachen :D Zeker toen ik het filmpje zag. De pony schijnt er niet half zo erg mee te zitten als boktzal blij zijn dat hij al die kilo's kwijt is
Heb je haar ook weer. Belachelijke opmerking, iemand anders hoort gewoon met zijn tengels van andermans paard af te blijven punt. Is uit pure jaloezie gedaan en als jij dat zo grappig vind....

Dat zijn dingen die dagelijks gebeuren. Ik vind dit nog best meevallen...Goed, het arme beest is zijn prachtige manen en staart kwijt en loopt een tijdje voor l*l...Maar de persoon die dit gedaan heeft, ahd het zichzelf veel gemakkelijker gemaakt door hem vergif te voederen...En dan had de eigenares helemaal geen pony meer... Ik kan gewoon moeilijk vatten dat mensen hier zo geschokkeerd door kunnen zijn.
Ik zie geen pony die er echt last van heeft, integendeel zelfs. Die is nog even vrolijk. Daarom vond ik het wel grappig... Niet wat er gebeurt is, maar de situatie nu...Mensen die zo moeilijk doen om iets, en de pony blijft heel onwetend zichzelf...
Heerlijk die onschuld!

heb mezelf iets duidelijker gemaakt (hoop ik)

En dan vind ik het nog vreemder dat ze er voor kiest eerst zijn voorpluk te doen, terwijl hij zijn staart toch echt het hardste nodig heeft...Maar das slechts mijn mening en daar hoeft nu niet iedereen meteen op te vliegen

Kan gebeuren.