Heel veel sterkte met dit verlies voor al haar vrienden, familie en bekenden. Ik heb ooit nog eens een heel mooi oranje hoofdstel bij haar gekocht. Raar dat ze er nu in 1 keer niet meer is. Hopelijk heeft ze haar rust nu gevonden.
Soms schieten woorden tekort, soms zijn woorden overbodig..... Wat rest is een on-invulbare stilte met enkel een briesje..... Een vluchtig, zacht briesje als ware het een fluisterende toon; ..... waarom.....
Veel sterkte aan alle nabestaanden, familie én vrienden!
Ik kende Maaike niet persoonlijk maar aan alle hartverwarmende reacties hier op Bokt te lezen was ze een zeer geliefd persoon. Heel veel sterkte aan haar familie, vrienden en kennissen die haar moeten gaan missen
is er al iets geregeld voor evt een bloemstukje namens de andere bokt gebruikers?
vind dit een heel goed idee! woont er iemand in de buurt die dat wil regelen? of kent iemand haar persoonlijk? zodat we via de bloemenzaak in de buurt een mooi boeket kunnen laten maken voor op de begrafenis?
als iedereen een kleinigheidje stort hebben we zo een mooi boeket bij elkaar
ze was al 10 jaar mijn vriendin en ik ben er zeker woensdag op de begravenis in principe wil ik wel iets regelen maar als kitty het wil doen dan is dat ook goed
als iemand een idee heeft hoe het aan te pakken dan wil ik wel kijken wat ik kan doen
je kunt vragen aan de mods of er in de openingspost toegevoegt kan worden dat je iets wil doen voor de begrafenis
en dat iedereen o.50 ct ofzo wil doneren, of je peilt eerst hoeveel mensen wat willen doneren , en aan de hand daarvan kun je een pb doorsturen met je rekeningnummer, en van het geld een mooi stuk kopen
Is het niet mooier om iets blijvends te doen voor bv op het graf? Bloemen zijn duur en ze vergaan snel... ik vind het altijd enorme zonde, ik zie dan liever iets wat na 2 week nog staat
er zit iemand op bokt die maakt paarden in 3 d van modelpaarden ik weet zo haar naam niet misschien is het een idee om haar te vragen een model te maken van maaike's grote liefde sarah en die op het graf later te plaatsen
voor de mensen waarvan ze het nodig vond om aan te vertellen wat ze had heeft ze het ook verteld maar dit is niet de plek om het openbaar neer te zetten als de familie dat wenst zullen zij zelf wel een reactie neerzetten
Het is natuurlijk heel bijzonder dat een meid van 26 plotseling overlijd, dan is het niet gek (vooral gezien bepaalde reacties en de advertenties) dat je dan toch gaat vragen... (en gelukkig maar! Want het is ook best schokkend dat zo'n jonge meid al het tijdelijke voor het eeuwige heeft verruilt! Daar horen vragen bij).
Hoeft natuurlijk niet haar hele historie op bokt te komen, maar wat duidelijkheid is prettig in zo'n geval