nee het verhaal is idd beknopt, maar wie rijd er nu met een takke knol in de prijzen en houd hem dan ook nog?
En als je weet dat het een takke knol is, is het des te raarder dat het kind daarbij kon komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dat kan ik me ook zeker voorstellen.
nee het verhaal is idd beknopt, maar wie rijd er nu met een takke knol in de prijzen en houd hem dan ook nog?
En als je weet dat het een takke knol is, is het des te raarder dat het kind daarbij kon komen
Lieke_M schreef:Mindim schreef:Mensen moeten eens wat vaker nadenken voor ze uberhaupt dieren of kinderen nemen, scheelt een zooi ellende.
Dus als je een hond koopt, moet je wachten met kinderen tot je hond sterft ofzo..![]()
En als m'n kind een zware allergie zou hebben voor dieren, nou sorry, ik voel er niets voor om dat kind dagelijks pillen te moeten laten slikken voor een hond!! Zeker als baby lijkt me dat al een moeilijke opdracht.![]()
Optie 1 zou zijn dat de hond niet meer binnen komt, weliswaar onder goede omstandigheden (droge slaapplaatst enzo.
Als optie 1 niet genoeg is, zou ik een goede thuis voor hem zoeken, hoeveel pijn me dat ook zou doen.
Maar ik geloof trouwens dat veel kinderen die reeds van baby af dieren in de buurt hebben gehad, veel resistenter zijn voor allergiën, niet??
DvdKloof schreef:is ongeveer hetzelfde verhaal over dat 3 jarige kind en die wolfshond.
de ouders lieten dat 3 jarige kind in de tuin met die wolfshond(dus echt puur wolf in het bloed)
dat doe je tog niet??
ze hoorde oppeens iets en lag dat kind in stukken....
superwoman schreef:Das leuk, maar ik vind dat je helemaal geen kind alleen moet laten bij een hond