Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:hahaha, nog even en we mogen ook geen auto meer dus?
Sim0ne schreef:Wie zegt dat je met de auto moet komen? En waarom kan dat parkeren niet 100 meter verderop in een straat?
Sim0ne schreef:Wie zegt dat je met de auto moet komen? En waarom kan dat parkeren niet 100 meter verderop in een straat?
KiWiKo schreef:hmzzz omdat het met de auto al 20 minuten rijden is???????? misschien???????
Sim0ne schreef:KiWiKo schreef:hmzzz omdat het met de auto al 20 minuten rijden is???????? misschien???????
Dat is toch ook een keuze? Een motor of een scooter doen het over die afstand ook prima bijvoorbeeld. Er zijn mogelijkheden, dat is het enige dat ik aan wil geven.
Als mijn paard stereotiep gedrag zou vertonen (waar dit topic over gaat), zou ik zelf ook zwaar ongelukkig worden en ALLES doen om dit op te lossen.
piezze schreef:Simone, ik denk dat je te eenvoudig denkt. Dit probleem los je niet op om de fiets te pakken, er is eenvoudigweg gewoon niet genoeg ruimte voor zoveel mensen in dit land met alle wensen qua voeding en hobbies. Dat is niet op te lossen, die parkeerplekken zijn nodig zolang iedereen genoeg geld heeft om hebbies als paardrijden te hebben. Als iedereen hier arm was, zou dit probleem er niet zijn (niet dat dat goed is hoor, ben best blij dat ik al deze dingen kan doen maar ik maak me wel zorgen over de toekomst van onze kinderen enzo)
Elke87 schreef:Ook je paard verkopen?
Sim0ne schreef:KiWiKo schreef:hmzzz omdat het met de auto al 20 minuten rijden is???????? misschien???????
Dat is toch ook een keuze? Een motor of een scooter doen het over die afstand ook prima bijvoorbeeld. Er zijn mogelijkheden, dat is het enige dat ik aan wil geven.
Als mijn paard stereotiep gedrag zou vertonen (waar dit topic over gaat), zou ik zelf ook zwaar ongelukkig worden en ALLES doen om dit op te lossen.
Elke87 schreef:Het gaat hier niet alleen om ruimte. Ook om landschapvervuiling (zoals dat gezien wordt) en bestemmingsplannen. Je kan niet zomaar ergens iets neerzetten.
detour schreef:Trouwens, mensen die denken dat hun paard niet zonder hen kan vind ik wat romantisch hoor, als ze een maatje hebben, buiten kunnen lopen en genoeg te eten hebben kunnen ze ons best missen!
Elke87 schreef:We wonen nog altijd in Nederland en dus hebben wij allerlei regels en wetten..
Sim0ne schreef:Elke87 schreef:Het gaat hier niet alleen om ruimte. Ook om landschapvervuiling (zoals dat gezien wordt) en bestemmingsplannen. Je kan niet zomaar ergens iets neerzetten.
Je zou ook binnen een stal paddocks kunnen maken met groepshuisvesting, dan ben je ook al een heel eind.
Sim0ne schreef:Elke87 schreef:Het gaat hier niet alleen om ruimte. Ook om landschapvervuiling (zoals dat gezien wordt) en bestemmingsplannen. Je kan niet zomaar ergens iets neerzetten.
Je zou ook binnen een stal paddocks kunnen maken met groepshuisvesting, dan ben je ook al een heel eind.
KiWiKo schreef:Sim0ne schreef:Je zou ook binnen een stal paddocks kunnen maken met groepshuisvesting, dan ben je ook al een heel eind.
maar ik wil ook gericht kunnen trainen het hele jaar door.................
Elke87 schreef:ja, maar dan moet je daar wel een vergunning voor krijgen. En dat is niet makkelijk, waarschijnlijk zelfs onmogelijk
Pluizebolpum schreef:Laat ze eerst maar eens stands echt gaan verbieden, dan zien we wel weer verder.