Cayenne schreef:Het blijft wel fatsoenlijk. Wanneer het niet in je straatje past, wil dat niet zeggen dat er overheen gewalst wordt en dat de discussie niet fatsoenlijk gaat. Er worden alleen tegenargumenten gegeven, die imo veel meer overeen komen met hoe het werkelijk gegaan is.
Ja maar wel zo veel en zo tegelijkertijd zodat er me geen tijd gelaten werd om argumenten terug te geven. Zeg wat je wilt, ik vind dat dat wel walsen is.
Jezus, je moest Anky maar eens beledigen haha, nou mijn visie komt duidelijk niet overeen met die van jullie en ja ik ben geen fan meer van Anky. Maar ik heb een eigen mening en ervaring genoeg, ik zou niet eens op een van die paarden van Anky willen rijden ik hou het liever bij temperamentvol maar nuchter.
En over die bokken, knap dat ze is blijven zitten hoor, maar waarom zou mijn pony die toeren dan niet uit kunnen halen. Ik rijd nog maar een zielige 11 jaartjes dus in verhouding doe ik het ook best goed. Ik vind mij best met Anky vergelijkbaar, op het vlak van rijden niet (hoeft niet voor mij) maar op het vlak van bokken uitzitten wel. (en met mij nog meer mensen, weet ik zeker)