Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spottie schreef:how volg het even niet
???wie heeft 2 jaar verbod gekregen???
Brownwood schreef:Met dit topic zal van baalen blij zijn..
arie53 schreef:Brownwood schreef:Met dit topic zal van baalen blij zijn..
Dat is balen voor Van Baalen.
arie53 schreef:Brownwood schreef:Met dit topic zal van baalen blij zijn..
Dat is balen voor Van Baalen.
KiWiKo schreef:voor die duitse was het ook een manier van trainen
shan schreef:Laten we dit even niet met elkaar gaan vergelijken jongens.
Dat was een heel ander verhaal. Dat ging om zware mishandeling.
Hier is de discussie een manier van training.
Verder zou ik er niet op rekenen dat er een reactie van haar komt op Bokt, daar zal ze geen toestemming voor krijgen en dat is maar goed ook. Ze zijn aan niemand verantwoording schuldig en zeker al niet aan ons.
W_W schreef:shan schreef:Laten we dit even niet met elkaar gaan vergelijken jongens.
Dat was een heel ander verhaal. Dat ging om zware mishandeling.
Hier is de discussie een manier van training.
Verder zou ik er niet op rekenen dat er een reactie van haar komt op Bokt, daar zal ze geen toestemming voor krijgen en dat is maar goed ook. Ze zijn aan niemand verantwoording schuldig en zeker al niet aan ons.
Eerste heb je helemaal gelijk in... Al noemde zij dit ook haar trainingsmethode![]()
Ik persoonlijk reken ook niet op een reactie hier op bokt even voor de duidelijkheid! Maar ze zal zich wss wel moeten verantwoorden tegen over de pers aangezien die de foto's openbaar hebben gemaakt en hier hele discussies over oplaaien.
Het is niet alleen beter voor haar reputatie om dit niet dood te zwijgen maar ik denk dat je als publiekelijk figuur je trainingsmethoden moet kunnen verklaren en uitleggen. Net als anky ook heeft toegelicht over haar methodes. (of je t er mee eens bent of niet), en vele andere 'bekendheden' geven uitleg, helemaal na zoveel ophef!
shan schreef:KiWiKo schreef:voor die duitse was het ook een manier van trainen
Dat soort mishandeling komt niet voort uit de manier van training maar vanuit de onmacht van de ruiter, woede dus.
Deze manier van rijden (of longeren) is natuurlijk niet nieuw, we weten allemaal zo langzamerhand toch wel dat de z.g. rollkur min of meer geacepteerd als als een manier van trainen!