Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aafke_ schreef:En ik wou nog wel twee andere foto's van NO plaatsen, Op zich vind ik dat we op een natuurlijke wijze verder aan het discussieren zijn. Vooral omdat al deze boeken die we genoemt hebben (ook die van Nuno Oliveira) nu juist DUITS zijn, zou je toch mogen verwachten dat CW daar wel eens van gehoort heeft!
Ik blijf niet begrijpen waarom ze zo moeilijk doet. En ook op het duitse forum vinden veel mensen het schandelijk dat onze ''Jurys'' dit soort Robotpaarden (want dat worden het uiteindelijk) er niet uit kunnen pikken!
Dat mens heeft héél veel grote toernooien gewonnen! ik zou dan wel eens een filmpje willen zien van hoe ze op een toernooi rijd!!!
kas_flower schreef:Snap niet hoe ze zo van haar paard kan genieten.
Is het filmpje ergens op internet te vinden?
Mahitri schreef:Ik snap ook niet helemaal waarom mensen dat willen zien. Kennelijk wint je nieuwsgierigheid het van het feit dat een paard dus gruwelijk mishandeld wordt
Mahitri schreef:Ik snap ook niet helemaal waarom mensen dat willen zien. Kennelijk wint je nieuwsgierigheid het van het feit dat een paard dus gruwelijk mishandeld wordt
MissJ schreef:Mahitri schreef:Ik snap ook niet helemaal waarom mensen dat willen zien. Kennelijk wint je nieuwsgierigheid het van het feit dat een paard dus gruwelijk mishandeld wordt
Om de simpele reden om te kunnen bepalen of er echt sprake is van mishandeling.Als mijn paard er een keer vandoor gaat en ik hang uit balans dan kan je daar een foto van maken waar op te zien zou zijn dat ik trek, terwijl dat een simpele momentopname is. Bij een dergelijke zware beschuldiging wil ik persoonlijk graag zien waar het om gaat. In dit geval is er overduidelijk sprake van mishandeling.
EngeltjeS schreef:maar als ie er vandoor gaat, en jou houding, dan die je als ruiterzijnde, dat het geen mishandeling is
het verschil zie je nu toch ook al?