Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoffieeeh schreef:WesseLady schreef:Voer en water... ziet er al een beetje beter uit! Ze staan iig niet meer tot hun buik in het water!
Idd!
Op de site van Omrop Fryslân hebben ze nu op de beginpagina een foto's van de dode beesten. Echt heel lekker.
rianne1987 schreef:Op onze krant stond ook zo'n soort foto... Vond de journaalbeelden echter schokkender! Dat zo'n paard tegen een hek aangedreven was! Zou gek worden als ik mijn paard zo zou aantreffen!
Nou inderdaad keek gister 4 in het land, en moest toch echt wel even slikken
XUlyssesX schreef:zijn er meer bokker in de buurt die willen mee helpen?
paarden zonder watervrees?
Widner schreef:Volgens mij hebben die paarden nu wel mok of rotstraal?
dees_daan schreef:XUlyssesX schreef:zijn er meer bokker in de buurt die willen mee helpen?
riverna is rustig en heeft geen watervrees.. weet alleen hoe ik daar moet komen..
Marigold schreef:horsegurl13, vaak kijk je er op jou leeftijd toch anders tegenaan, en besef je later pas dat het niet klopte..
sjorsie schreef:even ter info :HorseGurl13 is 13 jaar oud en wil graag meepraten
RUBYWHITE schreef:dees_[naam] schreef:
[naam] is rustig en heeft geen watervrees.. weet alleen hoe ik daar moet komen..
belangrijker in mijn ogen: als je er bent, hoe verder?
als je met een voorstel komt, zal er ook overnagedacht zijn toch?
Widner schreef:Volgens mij hebben die paarden nu wel mok of rotstraal?
RUBYWHITE schreef:Overigens er gaat steeds het verhaal rond dat de paarden voor 15okt weg moest maar het fryske gea gaf de boer immers zelf toestemming dat ze er langer mochten lopen ivm veel gras.
XUlyssesX schreef:Marigold schreef:horsegurl13, vaak kijk je er op jou leeftijd toch anders tegenaan, en besef je later pas dat het niet klopte..
en ik ben ouder... kan ik dan ook niet er anders tgen aan kijken?