Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kadanzlover schreef:als ik t goed begrepen heb hebben ze de dader te pakken, gelukkig....
dus je weet het maar nooit 
Kadanzlover schreef:nee, oke, dat is zow, maar er is hoop
Tegwoordig ben je nergens meer veilig..

Mrijee schreef:Het is echt harstikke erg...Tegwoordig ben je nergens meer veilig..
:(
Blijf het verschrikkelijk vinden, vooral na wat ik hier hoor
Wow; echt super erg! geen andere woorden! intentions schreef:Hij zal zeker weten wel een straf krijgen, maar als je hem de doodsstraf geeft is hij alleen maar blij voor zichzelf, want dat hoeft hij niet lang te zittensjonge dat mensen dat kunnen doen kom opzeg ze was 13 jaar..!!
ik hoop dat die man echt gestaft word..!!
als het aan mij lag kreeg hij de doodstraf..!!!!!

Letta schreef:Misschien klinkt dit een beetje raar: Maar denk ook dat we hier ook iets moeten van opsteken dat je altijd moet zeggen waar je heen gaat of met wie tegen iemand en hoelaat je weg gaat. En Altijd een oog op elkaar houden en als je wat ziet gelijk melden.
Verder wens ik het meisje en haar ouders erg veel sterkte.

Sammie schreef:Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!
SANEX schreef:Hallo allemaal, ik heb een klein beetje goed nieuws over het meisje.
Nou ja goed... ze gaat vanavond alweer lesrijden op de manege, en maandag heeft ze ook al vrij gereden in de bak. Even lekker afleiding zoeken door fijn te gaan rijden.
Ze kwamen vanmiddag wat te snoepen voor haar en haar pony halen bij mij, vandaar dat ik het weet.
Ik vind het heel knap en dapper van haar dat ze alweer aan het rijden is, en zich niet helemaal in een isolement laat slaan door het gebeurde
Ik zal morgen even een kaartje voor haar kopen en die toesturen, gewoon even een hart onder de riem steken

Ik ben 16 en rij zelf ook altijd doordeweeks tussen 4 en 6 uur 's middags, altijd in het duin en op het strand, ik ga dan meestal niet naar het bos. Dan doe ik toch ook altijd wel heel voorzichtig, want je weet het maar nooit !! Gelukkig rij ik dan meestal samen met een ander meisje die wat jonger is dan mij, maar toch... Mijn 1e reactie at ik zou doen als ik iemand niet zou vertrouwen is keihard weg galopperen en zorgen dat diegene je niet meer kan vinden !!! Brr, ik krijg helemaal de kriebels van dit verhaal.... Kun je voorstellen wat voor rotzakken er nog op deze planeet rondlopen....
Kadanzlover schreef:als ik t goed begrepen heb hebben ze de dader te pakken, gelukkig....

minnie_muis schreef:Idd erg beter! Nu inderdaad hopen op een passende straf!