Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jokari schreef:Rhiannon schreef:oh en dat andere.... be prepared voor een reactie![]()
ik hou m'n mond
Tssss... Rhiannon... hoe durf je !![]()
![]()
![]()
KellyC schreef:Hoi allemaal,
Dan wou ik het nog even hebben over wat er hier op bokt is geschreven de laatste dagen. Ik heb niemand gevraagd om partij voor mij te kiezen, en dat zal ik zeker nooit doen! Iedereen mag zijn of haar mening hebben. Daar zul je mij nooit iets over horen zeggen, als het maar netjes gebeurd!!!
KellyC schreef:Dan wordt er gezegd dat ik geen sympathie zou hebben voor de fokkers van Queen. Wel dat heb ik wel, en alana, dan heb jij MIJN berichten niet goed gelezen!!!
KellyC schreef:Je hebt 2 partijen en ieder met hun eigen manier van handelen... jij je eigen zij hun eigen...ik heb hen nooit iets verweten. In tegendeel! Ik heb gezegd dat ik het erg vind voor hen dat hun paard deze zomer al 10jaar geleden toen gestolen was! En dat ik hun eerste reactie heel erg goed begrijp! Ik had gehoopt hen beter te leren kennen en zo tot een oplossing te kunnen komen. Jammer dat zij dat niet willen. Dus moet het via de rechtbank! Dus verwijt mij niet dat ik het op mijn manier wil doen! Want dat is dus alles behalve
wat ik wil
, alles via de rechtbank!
KellyC schreef:Want een rechtzaak maakt het alleen maar pijnlijker voor beide partijen. Altijd maar verwijten naar elkaar gooien.
KellyC schreef:Maar een ding is zeker! ik heb nooit ergens over gelogen!
KellyC schreef:heb alles via de eerlijke weg proberen te doen! En dat is iets wat je niet van de fokkers kunt zeggen! Het zijn zij die ermij van beschuldigen dat Queen slecht verzorgd was, dat ze slecht op de voeten was, dat ze slecht gespierd en in slechte conditie was! Dat is fijn om te moeten lezen.
KellyC schreef:Dat ze zelfs in het groot in de krant zetten dat wij wisten dat het om een gestolen paard zou gaan! Wel dat wisten wij niet!
KellyC schreef:En toch heb ik nooit gezegd dat zij slecht voor Queen hebben gezorgt. Omdat ik weet dat ze ook van haar hebben gehouden! Hoe moet ik mij dan voelen he! Leg mij dat dan maar eens uit.
KellyC schreef:Deze mensen zijn zeker geen boemannen, maar evenzeer een slachtoffer! Dus alana, en al diegene die van die onzin vertellen. Praat over dingen waar je iets van weet! Zonder van die dingen te vertellen waar je niet eens van weet hoe de vork in de steel zit!
Alane schreef:Heb je er al eens aangedacht dat het niet aan de lezer hoeft te liggen dat jouw berichten anders gelezen worden dan jezelf denkt te hebben geschreven?
Alane schreef:Als je al mijn boktnaam, voor de zoveelste keer verkeerd schrijft, dan zie ik dat des-intresse in hetgeen ik schrijf en geschreven heb, en dat je niet de moeite neemt om te lezen wat er staat of zelfs maar wat ik bedoel...?
Alane schreef:Je hebt 2 partijen en ieder met hun eigen manier van handelen... jij je eigen zij hun eigen...
Ik zeg ook niet dat hun handelen een schoonheidsprijs verdient, maar zolang je hun reden niet kent kan niemand erover oordelen.......?
Alane schreef:Die mensen kennen je niet, voor hetzelfde geld hadden ze gebeld en had je het paard laten verdwijnen (nee, jij zou dat niet doen, maar genoeg zouden dat wel hebben gedaan, en zij hebben dus deze manier gekozen) tel daarbij dat het een internationaal geschil betreft...
Alane schreef:Waarom verwijten naar elkaar gooien? Het is een strijd tussen advocaten, en de rechter beslist.
Alane schreef:Ik heb ook nergens gezegd dat je hebt gelogen....
Alane schreef:Nogmaals... niet alles wat in een krant staat is 100 % waar.... iJe wilt niet weten hoe woorden verdraait worden... Die krant moet verocht worden en dat doe je niet met zoete verhaaltjes....
woorden als: "ik had niet verwacht dat ze in deze conditie zou verkeren" worden algauw: "Ik ben geschrokken van de conditie waarin ze verkeerde" wat dan weer negatief gelezen wordt, of in de krant nog negatiever verwoord wordt.
Alane schreef:Alleen advertentie kun je in de krant laten zetten, de rest is journalisten werk... een stukje waarheid en de rest fantasie en sensatie.
Alane schreef:Ik heb reeds in mijn eerste bericht gezegd dat ik geen standpunt in kan nemen in deze kwestie.. puur omdat er alleen maar verliezers zijn en blijven...
Alane schreef:Nogmaals JellyC... eerst lezen en dan roepen...
Om mijn mening te verkondigen hoef ik niemand toestemming te vragen of men goedkeurd wat ik vind...
Jouw conclusie raakt kant nog wal puur omdat je niet leest wat ik schrijf...
Dat je mij niet begrijpen wilt, prima... maar dwing me niet een mening erop na te houden waar ik het niet mee eens ben.
Daarnaast is het mischien handiger om je eigen berichten eens na te lezen en te bedenken of het voor anderen begrijpelijk is en dat men niet spoken gaat jagen.
Alane schreef:Ik heb mijn 10 jarige dochter mijn reacties laten lezen, haar mening:
het is geen chinees, en vrij duidelijk wat ik bedoel.....
Alane schreef:dit bericht is om 15.00 uur geschreven... dan volgen nu waarschijnlijk na de nodige verwijten en onzin
Alane schreef:Betekend dit dat dit jouw laatste reactie in dit topic was? En nee, ik volg ook geen opleiding tot kerkvoorganger.de sportuitslagen en de weerberichten....gevolgd door de mensen die het laatste woord willen hebben en/of de opleiding van kerkvoorganger volgen
MOHGirl schreef:Succes met alles, fijn dat Queen en jij weer samen zijn.
Ze ziet er goed uit, heb je nu evengoed haar papieren?
Rhiannon schreef:maar zonder papieren is Queen ook heel lief!
paars schreef:Inderdaad een diepe zucht. Én een reactie.
paars schreef:Alane schreef:Heb je er al eens aangedacht dat het niet aan de lezer hoeft te liggen dat jouw berichten anders gelezen worden dan jezelf denkt te hebben geschreven?
Heb jij er al eens aan gedacht Alane, dat dat omgekeerd ook kan gelden?
paars schreef:Alane schreef:Als je al mijn boktnaam, voor de zoveelste keer verkeerd schrijft, dan zie ik dat des-intresse in hetgeen ik schrijf en geschreven heb, en dat je niet de moeite neemt om te lezen wat er staat of zelfs maar wat ik bedoel...?
Zoals hier blijkt trek jij conclusies bij een typefout en gaat er voor het gemak meteen maar van uit dat je niet serieus genomen wordt. En dat is niet netjes, om het nog even over netjes reageren te hebben....
paars schreef:Alane schreef:Je hebt 2 partijen en ieder met hun eigen manier van handelen... jij je eigen zij hun eigen...
Ik zeg ook niet dat hun handelen een schoonheidsprijs verdient, maar zolang je hun reden niet kent kan niemand erover oordelen.......?
Natuurlijk kan je dat niet, maar ieder kan wel met de informatie die ze hebben erop reageren, zoals je al zei, het is een openbaar forum, en als je de inhoud niet bevalt dan reageer je wel òf niet, zoals je zelf weet.
paars schreef:Alane schreef:Die mensen kennen je niet, voor hetzelfde geld hadden ze gebeld en had je het paard laten verdwijnen (nee, jij zou dat niet doen, maar genoeg zouden dat wel hebben gedaan, en zij hebben dus deze manier gekozen) tel daarbij dat het een internationaal geschil betreft...
Het paard is in beslag genomen geweest hoor.
paars schreef:Alane schreef:Waarom verwijten naar elkaar gooien? Het is een strijd tussen advocaten, en de rechter beslist.
En die advocaten willen "de zaak" winnen en de kans dat ze over en weer met verwijten komen is reëel.
paars schreef:Alane schreef:Ik heb ook nergens gezegd dat je hebt gelogen....
in je reactie op 5 juni om 22.26 heb je het over reacties van een kudde bokkers die klakkeloos aannemen wat anderen schrijven, terecht of onterecht, waarheid of leugen. KellyC zegt ons nu dus dat ze nooit gelogen heeft.
paars schreef:Alane schreef:Nogmaals... niet alles wat in een krant staat is 100 % waar.... iJe wilt niet weten hoe woorden verdraait worden... Die krant moet verocht worden en dat doe je niet met zoete verhaaltjes....
woorden als: "ik had niet verwacht dat ze in deze conditie zou verkeren" worden algauw: "Ik ben geschrokken van de conditie waarin ze verkeerde" wat dan weer negatief gelezen wordt, of in de krant nog negatiever verwoord wordt.
Daarom worden politici ook nooitop het matje geroepen als ze weer eens iets gezegd hebben. Den-Haag gaat er van uit dat het citaat verdraaid is....NOT dus.
paars schreef:Alane schreef:Alleen advertentie kun je in de krant laten zetten, de rest is journalisten werk... een stukje waarheid en de rest fantasie en sensatie.
fijne ideëen heb jij van journalisten, bovendien scheer je ze nu allemaal over één kam.
paars schreef:Alane schreef:Ik heb reeds in mijn eerste bericht gezegd dat ik geen standpunt in kan nemen in deze kwestie.. puur omdat er alleen maar verliezers zijn en blijven...
geen standpunt innemen is ook een standpunt innemen.
paars schreef:Alane schreef:Nogmaals JellyC... eerst lezen en dan roepen...
Om mijn mening te verkondigen hoef ik niemand toestemming te vragen of men goedkeurd wat ik vind...
Jouw conclusie raakt kant nog wal puur omdat je niet leest wat ik schrijf...
Dat je mij niet begrijpen wilt, prima... maar dwing me niet een mening erop na te houden waar ik het niet mee eens ben.
Daarnaast is het mischien handiger om je eigen berichten eens na te lezen en te bedenken of het voor anderen begrijpelijk is en dat men niet spoken gaat jagen.
hoe kóm je erbij dat KellyC je dwingt er een mening op na te houden? Je kan misschien wel lezen wat er staat aan letters, maar je interpreteert ze dan toch op een heel bijzondere manier.
paars schreef:Alane schreef:Ik heb mijn 10 jarige dochter mijn reacties laten lezen, haar mening:
het is geen chinees, en vrij duidelijk wat ik bedoel.....
aha, zij is dus jouw referentiekader Alane.....
paars schreef:Alane schreef:dit bericht is om 15.00 uur geschreven... dan volgen nu waarschijnlijk na de nodige verwijten en onzin
ik kan niet voor jou beoordelen of je deze reactie als zin of onzin betiteld, maar het was toch een openbaar forum? Staat vol met zinnige en onzinnige reacties.
paars schreef:Alane schreef:de sportuitslagen en de weerberichten....gevolgd door de mensen die het laatste woord willen hebben en/of de opleiding van kerkvoorganger volgen
Betekend dit dat dit jouw laatste reactie in dit topic was? En nee, ik volg ook geen opleiding tot kerkvoorganger.
Adri schreef:het klopt stamboekpapieren zijn geen eigendomspapieren
Adri schreef:Maar kijk nu Swieber heeft een chip, hij is ook niet beginnen te fluiten als hij verleden week samen met Tess gestolen is....
Adri schreef:Alane, wat was er verkeerd aan de laatste reaktie, waarom zielig ???????? Ik heb geen kind van 1O jaar waar ik kan aan vragen wat U bedoelt,ben misschien niet zooooooooooooooo slim als U, ik voel mij wel gelukkig, ga U niet vertellen wat mijn beroep is, maar ik denk dat de Nederlandse en de Belgische taal voor sommige mensen verschillend zijn. Ik tracht steeds mensen te helpen, belangloos, hulp te bieden bij mensen waarvan de paarden gestolen zijn, is dit verkeerd ?????????? Ik denk dat ik U niet begrijp, maar ja ........
Citaat:Alane, wat was er verkeerd aan de laatste reaktie, waarom zielig ????????