Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Soms moet je mensen niet wijzer maken dan ze zijn, zeker in disciplines met een totaal gebrek aan veterinaire controles.
En dat schuiven met de tijd is echt wel heel flexibel van de organisatie. Mag dat eigenlijk op een regiokampioenschap, of komt bij afmelding een reserve in actie?
janouk schreef:We hebben bij ons op de vereniging Haatlemmermeerruiters een super groep fijne vrijwilligers, die hard werken om een fijn sportief kampioenschap NH te organiseren. En de meiden op het secretariaat doen hun uiterste best om binnen de regels de ruiters naar hun zin te maken. Daar waar mogelijk als ruiters in de problemen zijn door files etc.
We proberen ook altijd de middag prijsuitreiking zo vroeg mogelijk te doen, zodat de ruiters van Texel op tijd zijn voor de laatste boot naar huis.
Trots op onze vereniging Haarlemmermeer ruiters
MyWishMax schreef:Oke, dat vind ik in jouw geval mooi, Anoeska. Maar dat heb je waarschijnlijk van te voren aangegeven? En niet zoals in deze aflevering gesuggereerd wordt om kwart over 9 moeten starten en om 10 uur bellen dat je toch nog wel wil starten op een later tijdstip?
Pipodipo schreef:Heeft iemand gezien of de federatievertegenwoordiger witte handschoenen aan had? Op Jumping Amsterdam heb ik wel eens gezien dat de hoofdjury met een witte handschoen langs een paard ging en zo kon iedereen zien dat er inderdaad sprake was van bloed.
Popstra schreef:Ze is ook erg slordig met haar spullen. Hoe ze haar mooie zadel en hoofdstel ook gewoon op de grond tussen de troep gooit in dat mooie wagentje. Maar heel eerlijk, zou dat makkelijke ook niet komen omdat ze toch alles gesponsord krijgt!?
Menig ander is bloedzuinig op zijn dure spullen.
Maar het blijft enig om naar te kijken en die George vind ik echt een gouden paard.
Jolien87 schreef:Na de reacties op de bloedregel hier in dit topic, vind ik Britt zelf nog het meest sportief reageren van allemaal. Die is zo gek op dat paard dat ze allang blij is dat hij er geen last van heeft.