Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peppertree schreef:Wij dachten doorgegeven te hebben dat wij absoluut niet wilden hebben dat er bij ons geland zou worden... Zou nooit meer gebeuren, volgens meneer ballonvaarder vorig jaar,nadat de hele stal met melkkoeien op zn kop stond omdat er een luchtballon vlak over ging en daarna landde naast een stuk met droge koeien en een stuk met paarden die volledig over de zeik gingen..
Landen er vanavond gewoon twee! En nog een stuk dichterbij dan de vorige keer.
Wat moet je daar nou mee?
Ik kan het even niet terugvinden, maar was er nu al ergens de mogelijkheid om een klacht in te dienen? Of een petitie?
Peppertree schreef:Ik kan het even niet terugvinden, maar was er nu al ergens de mogelijkheid om een klacht in te dienen? Of een petitie?
Myrthe3 schreef:[ [url=m/JUcgFU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tvhH05.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de koeien groep op FB.
Ter verduidelijking: neospora is een ziekte veroorzaakt door hondenpoep. Als deze bacterie uit de poep in het gras komt van de koeien, worden ze ziek. Ze verwerpen hun kalf dan en de boer kan de koe wegdoen naar de slacht want zo'n koe komt er nooit meer bovenop.
En dat kost ietsje meer dan 50 euro...
Froukje schreef:Ik ben toch potverdikke blij dat de wind niet onze kant op stond.. Je zal dit gevaarte over je land heen krijgen.. Kun je gelijk al je dieren uit de sloot plukken.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/198323/G ... -Groningen
Palmera schreef:Dat jij je de ogen niet uit je kop schaamt. Ik zou naar een lege planeet emigreren als mijn hobbie zoveel schade aanrichtte.
Het schijnt trouwens dat een storm op mars weer is gaan liggen, wellicht kunnen jullie daar gaan spelen met dat kreng