Focussed schreef:Het eerste wat ik dacht is "Hij schreeuwt toch niet Allah Ahkbar, gevolgd door een boem" Je denkt idd op zijn minst dat er iets gaat gebeuren
De livestream doet het nu op de laptop Jeroen is nog niet geweest toch? Wat was dat wel voor een idioot, die zo schreeuwde??
amberboktt schreef:Danielleeee_ schreef:Wat schreeuwt daar zo? Toch niet de ruiter neem ik aan?Ik hoop niet dat een vrouw zulk oer-geluid kan produceren Het oermens komt in haar naar boven
Woow ik zou pissed zijn en dat is de spanjaard ook. Terecht zeg. Super respectloos om zo te schreeuwen!
hij deed t even 2 seconden op mn laptop en nu zegt ie ''deze video kan niet afgespeeld worden'' ipv gewoon een grijs scherm. voor de afwisseling
Focussed schreef:Het eerste wat ik dacht is "Hij schreeuwt toch niet Allah Ahkbar, gevolgd door een boem" Hier nog iemand
Focussed schreef:Het eerste wat ik dacht is "Hij schreeuwt toch niet Allah Ahkbar, gevolgd door een boem" Nou inderdaad! Hield mijn hart al vast pff
Focussed schreef:Het eerste wat ik dacht is "Hij schreeuwt toch niet Allah Ahkbar, gevolgd door een boem" Ooh dit dacht ik dus ook, werd er serieus best wel bang van.
jansje73 schreef:Ik kan nu pas kijken. Welke NL ruiter is er al geweest en wie zit er in het team ?Nog geen
Zo heb ik een keer gehad dat voor de laatste hindernis iemand zo nodig moest toeteren met zo'n toet ding. Paard op de rem en ik er naast man wat was ik kwaad