Cowgirl schreef:karijn schreef:Sharon v rouwendaal wordt olympisch kampioen!!!!welke dicipline? Baan wielrennen?zwemmen
karijn schreef:Sharon v rouwendaal wordt olympisch kampioen!!!!Ik zag het begin maar niet t eind, wat goed van haar!
Cowgirl schreef:karijn schreef:Sharon v rouwendaal wordt olympisch kampioen!!!!welke dicipline? Baan wielrennen?Zwemmen maar goed die is nu klaar dus ga ervan uit dat die NOS nu paardensport gaat uitzenden
Ailill schreef:Fiebie schreef:Zodat je er naast kan gaan lopen hè....Je kan het na al die jaren nog steeds niet hebben Wat precies?
Ladybird schreef:Gaan jullie lekker allemaal trouwens? zweepjes, pillen lijntjes...Ik ben heel braaf vandaag met m'n sultana
ratjelover schreef:knollentuin schreef:Pfff weer een kruis in slomo, is t raad de broek vandaag?Nee, raad wat erin zit Vrouw of man, de meeste hebben een vadjeedjee
Fenrir schreef:Ladybird schreef:Gaan jullie lekker allemaal trouwens? zweepjes, pillen lijntjes...Ik ben heel braaf vandaag met m'n sultana Goedzo xD Ik ben bezig Chocola te regelen
ratjelover schreef:knollentuin schreef:Pfff weer een kruis in slomo, is t raad de broek vandaag?Nee, raad wat erin zit "Guess the package".
Citaat:Nee man! Zwemmen!Meld dit bericht Ik kan niet alles weten hoor ook tijd voor mijn pilletje denk ik
Deliana1993 schreef:Bloempje heeft geen tijd voor mij, is alleen in discussie met Fiebie Ach gossie, een bokt-blauwtje gelopen?
Lotto schreef:Serieus op de achtergrond filmpje voor dat krijsende kind van afgelopen week...?Misschien zit hij er weer maar houden ze 'm daarmee stil...
Jolien87 schreef:Deliana1993 schreef:Bloempje heeft geen tijd voor mij, is alleen in discussie met Fiebie Ach gossie, een bokt-blauwtje gelopen?Scheelt dat die kleur niet zo opvalt hier
HorseTimeXL schreef:Ah als iemand zich nog zit te vervelen even naar het open zwemmen zappen. Nederlandse heeft goud gewonnen. Helemaal geëmotioneerd.Goed hè. Ik kijk op tv naar andere sporten, op de ipad naar de dressuur
Lotto schreef:Serieus op de achtergrond filmpje voor dat krijsende kind van afgelopen week...?Ja even teken filmpje om dat kind rustig te houden