Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chevax schreef:Volgens mij ben ik de enige niet-fan hier. Ik vind het er zo zuur uitzien, met die oren en die korte hals (kruip alvast onder mijn bureau)
Aranel schreef:Bambolina schreef:Ik denk dat 't nu echt niks meer wordt voor NL.. hoop in ieder geval dat ze alle 3 de kur mogen doen morgen en een mooie proef rijden, maar denk dat er voor het eerst in lange tijd geen medaille in zit voor ons.
Weet ik wel zeker.
Dan maar voor teamgoud en Jeroen individueel goud met springen
HorseTimeXL schreef:Ja hopelijk verknallen de Amerikanen het gewoon haha.
Ach dat er een keer geen Medaille in zit is ontzettend zuur, maar zet iedereen aan de andere kant het wel weer op scherp. Daarnaast lijkt het ook een beetje alsof wij in een overgangs fase zitten. Nieuwe paarden zoals Ziesto en een Zonik die hun opwachting in het komende jaar zullen maken..
Ik word wel echt boos als we niet bij de beste zes zullen eindigen.
EarthFocus schreef:Nathalie18x schreef:Ze hebben volgens mij wel allemaal ruzie met de wissels want ik zie de ene na de andere onvoldoende voor de wissels voorbij komen.
Waar zie jij de punten voorbij komen?
chevax schreef:Volgens mij ben ik de enige niet-fan hier. Ik vind het er zo zuur uitzien, met die oren en die korte hals (kruip alvast onder mijn bureau)