Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FCSA schreef:Ik kom nog één laatste keer tussendoor over de Mongol Derby 2011 en dan zal ik mijn mond houden hoorBoek is nu te winnen via http://www.theadventurists.com/the-jibb ... k-giveaway.
pien_2010 schreef:Kuggur schreef:Anita is bijna over de finish, nog zo´n tien kilometer te gaan zo te te zien.
Geweldige prestatie. had vanochtend nog gezocht naar haar via tracksystem Chris maar kon haar helaas niet vinden. Leuk deze update Kuggur. Ze zal er nu wel zijn inmiddels.
takkie_muis schreef:Idd Grid , echt respect met pijn uitrijden.. Al zeggen ze dan kneuzen meer pijn doet , dan opzich met een breuk rijden is niet zo gek
Kuggur schreef:takkie_muis schreef:Idd Grid , echt respect met pijn uitrijden.. Al zeggen ze dan kneuzen meer pijn doet , dan opzich met een breuk rijden is niet zo gek
Ik heb ooit een breuk op precies dezelfde plek opgelopen, 4e metacarpaal, spiraalbreuk.
Het is niet de beroerste plek om een breuk te hebben, niet dat ik minder respect voor de betreffende ruiter heb (ik zou er niet mee op een paard kruipen...)
Machie schreef:Kuggur schreef:
Ik heb ooit een breuk op precies dezelfde plek opgelopen, 4e metacarpaal, spiraalbreuk.
Het is niet de beroerste plek om een breuk te hebben, niet dat ik minder respect voor de betreffende ruiter heb (ik zou er niet mee op een paard kruipen...)
Is dat je vinger of een middenhandsbeentje?
Ik heb 'm spiraalvormig gehad in het middenhandsbeentje onder mijn ringvinger en de breuk was zo rot dat ik echt niks meer kon toen. Geen vuist maken bv.