Gem schreef:linnnh schreef:Oeehhh nu ben ik bang Eén tip: klik niet met je aansteker binnen een straal van 3 meter rond je pc / laptop of mobiel Nu ben ik wel echt bang
Douraque schreef:Jullie gaan het echt merken, zelfs voor de mensen met een ban wordt het leuk. Een ban is niet leuk. Tenzij je opeens speciale superpowers krijgt. (ik wil graag zelf kunnen vliegen enzo, valt dat onder de mogelijkheden?)
Douraque schreef:Jullie gaan het echt merken, zelfs voor de mensen met een ban wordt het leuk.Die kunnen een uur lang alleen maar tomaten gooien naar teamies.
_xManadisx_ schreef:o God, beter gaat mijn laptop niet heel hard loeien ofzo omdat er geluid op gaat Zit in college Dat zou zo leuk zijn!
Gem schreef:linnnh schreef:Oeehhh nu ben ik bang Eén tip: klik niet met je aansteker binnen een straal van 3 meter rond je pc / laptop of mobiel Nu ben ik wel echt bang [/quote]+1 Ik krijg nu toch echt de kriebels
Straks krijgen we een link die we moeten openen, met een soort screensaver, met rondvliegende tomaten
Miesemuisje schreef:Straks krijgen we een link die we moeten openen, met een soort screensaver, met rondvliegende tomaten Liever niet, zit op mijn werk Wat zal mijn baas dan wel niet denken
Jeetje, wat gaat dit topic hard.Iemand vroeg nog over inschrijven, dat gaat op gebruikersnaam, dus maakt niet uit vanaf welke computer of telefoon.
Muurp schreef:chelle_dora schreef:En dan zul je zien, om 11 uur gebeurt er niks maar zijn we wel rustig omdat we aan het afwachten zijn met z'n allen Geloof me, jullie gaan het merken hoor Discobokt? [/quote]
Iris82 schreef:Winged schreef:Discobokt? Ohh, ik zou een moord doen voor een roze Bokt! Roze Bokt bestaat volgens mij ook ergens..Discobokt was irritant. Edit: [HK] [HK] Bokt in t roze??
SteffiiY schreef:Miesemuisje schreef:Straks krijgen we een link die we moeten openen, met een soort screensaver, met rondvliegende tomaten Liever niet, zit op mijn werk Wat zal mijn baas dan wel niet denken Ik denk dat mijn collega's hier heel hard gaan lachen
Iris82 schreef:Douraque schreef:Jullie gaan het echt merken, zelfs voor de mensen met een ban wordt het leuk.Die kunnen een uur lang alleen maar tomaten gooien naar teamies. Wait and see
chelle_dora schreef:Gelukkig heb ik mijn geluid standaard op stil staan op kantoor... Ja, maar dan hoor ik de radio ook niet meer