Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Blackminx schreef:Eigenlijk meng ik mij niet in discussies maar hier moet ik toch wel even iets over kwijt.
Wat makkelijk is het om vanuit je luie stoel in Nederland met je vingertje te wijzen naar een team van mensen die zich in Spanje totaal wegcijferen en zich helemaal kapot werken om paarden te redden, weer op te laten bloeien, ze een gelukkig en paardwaardig leven terug te geven...........Ik ken ze, die lieve vechters, zonder priveleven, luxe, etc. Alles draait om het welzijn van de paarden. De ene dag is nog emotioneler dan de andere dag. En ze beseffen heeeeel goed dat niet alle dieren gered kunnen worden. Ieder door Stichting Paard in Nood gered dier is er EEN!!!! Paarden lijden daar niet, sterker nog, ze mogen sterven als er geen hoop is op verbetering!! Ik word gewoon ziek van die negatieve mensen die hun oordeel klaar hebben. Hongerende kinderen, slachtoffers van rampen, slachtoffers van oorlogen die nooit zullen ophouden, zwerfhonden over de hele wereld, ander dieren en mensen leed. Goddank dat er nog mensen zijn die een roeping hebben om hulp te bieden, die hoop hebben de wereld positief te veranderen ook al lijkt het onbegonnen werk.....................RESPECT voor de mensen van Stichting Paard in Nood Spanje!!!! Ik hoop dat jullie nog heel lang de kracht en de middelen hebben om door te gaan met dit vreselijke goede en o zo belangrijke werk!! Besos!!
Ceriadwen schreef:Als je al half onder water bent heb je niet veel nodig om kopje onder te gaan, en dan kan je niks meer redden, ook jezelf niet.

). Dit even als voorbeeld hè, voordat daar weer een discussie over ontstaat... 

. 
upendo schreef:Weet je Netje, de reden dat jij in al die jaarverslagen van Brooks hebt kunnen kijken is omdat ze die 73.000 constructief hebben gebruikt. Kun je over zeveren maar er is daardoor wel openheid van zaken.
In is geen zeveren maar waarheid

Netje schreef:upendo schreef:Weet je Netje, de reden dat jij in al die jaarverslagen van Brooks hebt kunnen kijken is omdat ze die 73.000 constructief hebben gebruikt. Kun je over zeveren maar er is daardoor wel openheid van zaken.
Ik werk bij een accountantskantoor en weet dat jaarverslagen per definitie veel te duur betaald wordenIn is geen zeveren maar waarheid
Kasper92 schreef:http://paardinnoodspanje.nl/ , de site is vernieuwd. Hopelijk is er nu meer duidelijkheid voor ieder die dit nog niet had.