Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik heb de hele avond contact gehad met de PvvD, of in ieder geval diegene wat de FB beheert. Het interesseert ze niks dat ik op Doortje willen bieden, want dan moet ik zeggen "Ik bied meteen 600,- kaal." Dit is natuurlijk onzin want als ik haar voor €300,- kan winnen dan heb ik €300,- gespaard die ik aan haar welzijn kan besteden, maar dit willen ze niet horen. Zij willen 28 mensen hebben die zoveel % boven de vraagprijs bieden op ieder paard, als de paarden daarna maar bij SPIN terecht komen zodat die daar bemiddeld kunnen worden en dan zou ik haar via daar bemiddeld kunnen krijgen, maar dan staat ze onder contract en is ze niet mijn eigendom. Ik kon maar beter het geld doneren aan SPIN als ik iets wilde doen.
Heb het chatbericht bewaard, als die actie van hun ook compleet mis gaat, gaat de chat openbaar.
jirina schreef:Lees ik het goed?
Op de 1-ste keuringsrapport bij WEDFORT.
"Klinisch en radiologisch algemeen acceptabel op sportief gebruik op ...2012"
En dan op de 2-de rapport van 21.8.2013
....negative advies...
rest kan ik niet lezen..
Kan iemand lezen wat daar staat?
Binnen 1 jaar zo'n verschil.
jirina schreef:Lees ik het goed?
....negative advies...
rest kan ik niet lezen..
Ania schreef:Ik kom op Facebook inderdaad allemaal berichten tegen van mensen die de veiling te promoten.. Ik ben benieuwd Hoeveel dat de prijzen gaat opdrijven aangezien daar geen woord wordt gezegd over de gebreken en blessures.
Letsdunit schreef:https://www.facebook.com/stichting.paardinnood
Kwam wel dit tegen, en dan een post van iemand dat ze mensen zoeken die maandelijks geld willen doneren om Doortje te onderhouden, waar zijn ze mee bezig .....
Ania schreef:jirina schreef:Lees ik het goed?
....negative advies...
rest kan ik niet lezen..
Zullen ook 2 verschillende doeleinden zijn geweest.zowel op het eerste als op het 2e rapport had ie kissing spines. Alleen werd ie voor de 2e rapport gekeurd voor de (inter)nationale handel en gebruik in de topsport. En daar heeft ie negatief advies voor gekregen.
Silly1972 schreef:jirina schreef:Lees ik het goed?
....negative advies...
rest kan ik niet lezen..
Dat kan toch? Hij kan een blessure hebben opgelopen bv
Isabonny schreef:Ik denk dat het in elk geval met Doortje wel goed komt.
Shadow0 schreef:Isabonny schreef:Ik denk dat het in elk geval met Doortje wel goed komt.
Nou, dat hoop ik dan maar. Als er echt overboden wordt kunnen juist de twee bieders die haar een leuk plekje willen bieden en daar goed over na hebben gedacht niet meedoen. En voor zover ik kan nagaan is er eigenlijk nog geen plan wat er dan wel met Doortje gebeurt want het onderhoud moet gesponsord worden?
Dan staat ze over een paar maanden toch alsnog bij de slager of een handelaar?