Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sommodore schreef:Het was heel indrukwekkend allemaal. Super dat jullie er allemaal waren ondanks de niet zulke goede weersberichten. Zelf was ik erg ontroerd door de ouders van Marieke die het zo mooi vonden en maar bleven bedanken. De man met hoed die naar het paard in het weiland liep is de eigenaar van de rouwkoets en heeft zelf 6 gelderse zwarten. Bedankt allemaal!
sommodore schreef:Inderdaad dat was ik. Bedankt, het was mooi om zo ook een bijdrage te leveren aan een bijzondere gebeurtenis. Mijn cap ligt waarschijnlijk nog in het cafe, want eind van de middag toen ik hem op wilde halen was het cafe dicht.
blauw00gje schreef:Ik kan me helemaal voorstellen hoe emotioneel het geweest moet zijn. Ik lees het alleen maar van achter mijn computer en bij mij prikken de tranen al! Het is een mooie laatste eer geweest en wat fijn dat haar ouders en man zo dankbaar waren. Dit was wel het mooiste afscheid wat jullie haar konden geven.
Nogmaals, iedereen sterkte met het verwerken van dit verlies.
GJ9 schreef:sommodore schreef:Inderdaad dat was ik. Bedankt, het was mooi om zo ook een bijdrage te leveren aan een bijzondere gebeurtenis. Mijn cap ligt waarschijnlijk nog in het cafe, want eind van de middag toen ik hem op wilde halen was het cafe dicht.
En de tubes ook als het goed is. Is dat cafe alleen in het weekend open dan? Of dacht mevrouw: de buit is al binnen voor vandaag
Narnia schreef:Best raar misschien maar juist met de feestdagen moest ik denken aan de nabestaanden...
Wat is kerst dan naar, koud en kil...en dan al die andere feestdagen nog, verjaardagen en noem maar op...het is nooit meer het zelfde voor haar familie en partner...