Bokker MariekeA overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:29

Wat kunnen mensen je toch verbazen op zulke momenten!!

Speedster

Re: Bokker MariekeA overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:32

Ja he, ik krijg er nog een brok van in mijn keel...

sommodore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:37

Het was heel indrukwekkend allemaal. Super dat jullie er allemaal waren ondanks de niet zulke goede weersberichten. Zelf was ik erg ontroerd door de ouders van Marieke die het zo mooi vonden en maar bleven bedanken. De man met hoed die naar het paard in het weiland liep is de eigenaar van de rouwkoets en heeft zelf 6 gelderse zwarten. Bedankt allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:38

Dat vond ik ook heel bijzonder Speedster :j .
Dat was maar een lage omheining en dat paardje was druk zat.
Zo had ik dat steeds en dat deed me steeds realiseren waar ik op dat moment deel van uit maakte.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:41

sommodore schreef:
Het was heel indrukwekkend allemaal. Super dat jullie er allemaal waren ondanks de niet zulke goede weersberichten. Zelf was ik erg ontroerd door de ouders van Marieke die het zo mooi vonden en maar bleven bedanken. De man met hoed die naar het paard in het weiland liep is de eigenaar van de rouwkoets en heeft zelf 6 gelderse zwarten. Bedankt allemaal!

Dat verklaart! Dat kon niet anders dan dat het iemand met paarden was!

Eekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:54

Sommodore, ik dacht ook al, das vast geen gewone voorbijganger! Jij ook bedankt he, paarden zagen er.goed uit, en dat rode draadje paste goedd bij het geheel.
Ik weet t niet helemaal zeker,maar jouw cap lag nog in het cafe toen we weggingen, of geeft iemand die nagebracht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:56

Sommadore dan ben jij die vrouw die met de kleindochter van Jorina liep? de paarden voor de koets zagen er idd prachtig uit..

sommodore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:04

Inderdaad dat was ik. Bedankt, het was mooi om zo ook een bijdrage te leveren aan een bijzondere gebeurtenis. Mijn cap ligt waarschijnlijk nog in het cafe, want eind van de middag toen ik hem op wilde halen was het cafe dicht.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:06

sommodore schreef:
Inderdaad dat was ik. Bedankt, het was mooi om zo ook een bijdrage te leveren aan een bijzondere gebeurtenis. Mijn cap ligt waarschijnlijk nog in het cafe, want eind van de middag toen ik hem op wilde halen was het cafe dicht.

En de tubes ook als het goed is. Is dat cafe alleen in het weekend open dan? Of dacht mevrouw: de buit is al binnen voor vandaag ;)

Ik ben ook benieuwd naar fotos zodra ze gedeeld kunnen worden. Heb het front van de stoet alleen van achter gezien natuurlijk.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:09

Jeetje de verslagen en het gedicht . Wat mooi . Bijzonder ...

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:23

Klopt, de tubes tranquigel heb ik bij de cap gelegd en de mevrouw van het café verteld dat die ook van jou waren Sommodore.

sommodore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:25

Geen idee wanneer het cafe open is, ik stuur Jan vanavond maar naar de kroeg om het op te halen. GJ ik ben ook benieuwd naar de foto s , want ik heb alleen 3 zwarte billen voor me gezien en eigenlijk geen vossen.( wel bij de kerk natuurlijk )

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:52

Wij voorop hebben eigenlijk ook weinig gezien, ben ook erg benieuwd naar de foto's. Was tijdens Pilates om 10.30 wel even ergens anders met mijn gedachten.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:57

Ik kan me helemaal voorstellen hoe emotioneel het geweest moet zijn. Ik lees het alleen maar van achter mijn computer en bij mij prikken de tranen al! Het is een mooie laatste eer geweest en wat fijn dat haar ouders en man zo dankbaar waren. Dit was wel het mooiste afscheid wat jullie haar konden geven.

Nogmaals, iedereen sterkte met het verwerken van dit verlies.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:13

blauw00gje schreef:
Ik kan me helemaal voorstellen hoe emotioneel het geweest moet zijn. Ik lees het alleen maar van achter mijn computer en bij mij prikken de tranen al! Het is een mooie laatste eer geweest en wat fijn dat haar ouders en man zo dankbaar waren. Dit was wel het mooiste afscheid wat jullie haar konden geven.

Nogmaals, iedereen sterkte met het verwerken van dit verlies.

Helemaal niks aan toe te voegen! Ik moest er gisteren nog aan denken, met het zonnetje Y;(

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:04

GJ9 schreef:
sommodore schreef:

En de tubes ook als het goed is. Is dat cafe alleen in het weekend open dan? Of dacht mevrouw: de buit is al binnen voor vandaag ;)

Nee ze vertelde dat ze speciaal voor ons open was gegaan en toen wij aangaven dat we natuurlijk nog terug kwamen gaf ze aan dat ze dan eigenlijk dicht was maar dat we dan maar een deur verder moesten aanbellen. Vreselijk lief dus!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:11

Ah dat geeft al een heel ander beeld........ wel fijn dat ze voor ons speciaal open was gegaan.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:22

Ach, ging ze speciaal voor ons open? En lekker warm gestookt?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 01:54

Ik wil een ieder die nu zonder Marieke de feestdagen door moet komen, heel erg veel sterkte wensen en hoop dat er toch nog een beetje een feestelijke kant aan mag zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 02:37

Best raar misschien maar juist met de feestdagen moest ik denken aan de nabestaanden...

Wat is kerst dan naar, koud en kil...en dan al die andere feestdagen nog, verjaardagen en noem maar op...het is nooit meer het zelfde voor haar familie en partner...

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:35

Ik heb er ook extra aan gedacht....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:54

Narnia schreef:
Best raar misschien maar juist met de feestdagen moest ik denken aan de nabestaanden...

Wat is kerst dan naar, koud en kil...en dan al die andere feestdagen nog, verjaardagen en noem maar op...het is nooit meer het zelfde voor haar familie en partner...

De eerste keer het jaar door na een verlies is altijd het ergste, de eerste keren bijzondere gelegenheden e.d. Ik heb ook zeker aan Andy en aan de familie gedacht, het blijft zo onvoorstelbaar raar dat ze niet meer bij hen zal zijn en bij ons..

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:22

Ik heb net de foto's van Eekie ontvangen, wat was het mooi dat we dat doen konden. Weer een brok in m'n keel, vooral bij de foto van de kist met het hoofdstel en die mooie foto van haar met Esprit.................... en dan al die feestelijkheden er zo snel achteraan, terwijl je weet dat er ergens anders zoveel verdriet is.

Eekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:37

Die foto had ik eigenlijk niet eens willen nemen...voelde gek (daarom ook niet scherp)
Maar heb ook veel aan Marieke haar ouders, broer,zus en Andy gedacht.Eigenlijk elke dag wel..
Zo veel momenten dat ik dacht, oh zal Marieke eens vragen wat zij van dat paard denkt bijvoorbeeld.
Het blijft onwerkelijk...

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:17