x__Danielle schreef:Kunnen ze het daar niet 'verboden voor huilende/lachende/gillende kinderen' maken?Of niet zo dicht bij de mic zetten..My god, zo kan ik niet de hele tijd kijken hoor.
Hoor ik nu wéér een kind janken op de tribune...wie sleept er nu een jong kind mee naar zo'n wedstrijd???
Juut schreef:Hoor ik nu wéér een kind janken op de tribune...wie sleept er nu een jong kind mee naar zo'n wedstrijd???Ouders die geen oppas kunnen vinden.En nu hoor ik moeder haar kind kalmeren.
Mrisss schreef:is gal al geweest? Volgens de site van de knhs stond dat hij om 11:53 moet en adelinde om 15:11!is dat niet engelse tijd? hier uur later:)
Juut schreef:Hoor ik nu wéér een kind janken op de tribune...wie sleept er nu een jong kind mee naar zo'n wedstrijd???Dat is me een ook een volslagen raadsel.
x__Danielle schreef:Kunnen ze het daar niet 'verboden voor huilende/lachende/gillende kinderen' maken?Waar letten jullie op, ik hoor die kinderen niet eens Gewoon blokken en op dat peerd letten....
Vind die paarden hoofden altijd zo leuk als ze wissels om de pas doen, oortjes aan de zijkant, enorm geconcentreerd!
Die jankende kinderen kunnen ze wel goed hiervoor gebruiken: http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht ... op-geluid/
Mrisss schreef:is gal al geweest? Volgens de site van de knhs stond dat hij om 11:53 moet en adelinde om 15:11!das engelse tijd is dus hier een uur later
Mrisss schreef:is gal al geweest? Volgens de site van de knhs stond dat hij om 11:53 moet en adelinde om 15:11!KIJK EVEN IN DE OPENINGSPOST!Och, caps lock stond aan.. Daar staan de starttijden mega duidelijk vermeld!!