Nieuw design voor Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_coquette_

Re: Nieuw design voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:49

Via mijn blackberry is de site nu beter te lezen. Wel ontzettend veel scrollen!
En sommige dingen lopen nog door elkaar.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:50

Met mijn iphone is hij ook beter te lezen :j
Op de laptop is het even wennen, maar ziet er wel moderner uit :)

Adorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:28

vind het best goed, eventjes wennen maar mooi

vind het nu juist nog wat afsteken tegenover het oude design :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:52

BartVB schreef:
@_coquette_: Dank voor de screenshots! Dat is idd niet de bedoeling, is het nu beter?
@NiKip: Als je wel meteen ingelogd bent dan heb ik wel een idee waar het mis gaat. Is wat lastig aanpassen, kan even duren dus maar gaat op de lijst :j
@Judith_: Ik ben er naar aan het kijken maar erg lastig om dit probleem op te lossen omdat browser niet moeten kunnen crashen op websites :\ Ander probleem is dat de site hier niet crashed, daardoor is het heel erg moeilijk om de oorzaak te vinden.

Het lijkt er op dat dit nu verholpen is. Krijg in ieder geval al een poosje geen melding meer en de website wordt ook niet meer afgesloten.:)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:28

BartVB schreef:
@Vera; bedoel je afstand tussen de individuele titels onderling of tussen de blokken?

Even resumé; het is moeilijk om 'eigen berichten' en 'actieve onderwpen' op een iPad aan te klikken omdat de titels te dicht op op elkaar staan. Nu vergroot ik eerst en dan klik ik aan maar als je er wat meer ruimte tussen kunt zetten is dat makkelijker ;)

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 20:33

Dat was ook precies mijn klacht ja :D

Erg lastig. Eerder stonden ze naast elkaar, waardoor dat probleem er totaal niet was.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 01:36

Bart... Mijn homepage is nogsteeds zo vreemd als op die foto die ik gepost had... Ga je hier nog iets mee doen of moet ik die hele homepage maar vermijden?? :\ :x

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:46

ik heb het een en ander even met elkaar vergeleken. Zit nu op een computer en voorheen i pad. De verschillen die ik tegen kom zijn op de i pad moet ik daadwerkelijk het vakje met het loepje voor zoeken aantikken voor het uitgebreid zoeken linkje te voorschijn komt, OP de computer is dit niet zo. en hoef ik er inderdaad alleen maar over heen te gaan voor het uitgebreid zoeken linkje te voorschijn komt. Hopelijk kan het zo veranderd worden dat je op de ipad ook alleen maar ergens over heen kan gaan zodat je niet iedere keer op het loepje hoeft te klikken.

Ik heb nog een verschil ontdekt en dat heeft te maken om te kijken op welke server je zit. Dit komt op de
i pad helemaal niet naar voren terwijl het op de computer wel naar voren komt als je er met de muis over heen gaat. Ik weet niet of jullie dit al wisten en hoop dat ik het zo voldoende heb omschreven.

ook heb ik nog geen antwoord op een eerdere suggestie??

fenja schreef:
Misschien is het handig om een toppic te maken met uitleg over waar wat terug te vinden is? Dit ook voor mensen die nu met vakantie zijn en straks terug komen. Kunnen ze in een keer lezen wat de veranderingen zijn. Bijv als je inlogt komt er een eenmalig uitlegscherm?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 00:37

@Champie_Me; wordt aan gewerkt :j
@Fenja; Klopt. Maar op tablets (en andere apparaten zonder muiscursor) kan je niet 'ergens overheen gaan' :) Aanraken = klikken. De tablet/telefoon weet niet of je vinger ergens boven zweeft. Uitgebreid zoeken is daardoor vrijwel even snel te bereiken als op een computer met muis. Regel met server is op die apparaten idd niet zichtbaar te krijgen, ik ga kijken of dat op te lossen is maar over het algemeen is dat iets dat je niet heel vaak nodig hebt.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:58

Ik moet zeggen dat ik het 'uitgebreid zoeken linkje' wel goed vind zo... Even aantikken is toch geen probleem?? Tenminste op n touchphone... Op n blackberry zou ik niet weten of dat ook werkt??

Verder: top dat er gewerkt wordt aan de homepage...!!! :j

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:12

nou... ik vond de vorige layout mooier, misschien vanwege al dat wit, dat zo "ziekenhuisachtig" aandoet.
en bij "laatst geschreven berichten" kan je de bovenste vberichten niet lezen omdat er reclame op zit.
maar , de nieuwe layout is wel veel overzichtelijker :)

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:57

Nog wat kleine dingen:

- Als ik in bij de Bokt markt zit, dan werkt dat uitklik/schuif menuutje onder mijn naam niet meer (instellingen/priveberichten/uitloggen)
- Als ik op Wiki klik, dan staat er rechts bovenin weer 'inloggen' (en ben ik in theorie dus uitgelogd), maar kan ik wel op 'eigen berichten' klikken.