Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:59

Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren. Dan hebben ze :
-gezichtsverlies. Pijnlijk dat de ruiter die je uitgekozen hebt het niet kan..
- niet zon geweldige inverstering, dekkingen worden minder, paard minder waard
- Nederland koopt hem nooit voor hetzelfde bedrag terug omdat er nu flink werk aan het paard zit.
hij is nu gewoon minder waard.

Ik denk dat PS een andere ruiter gaat proberen te vinden...Of dat dat lukt is natuurlijk maar de
vraag weinig mensen zullen hun vingers willen branden. Anderzijds als JIJ diegene bent die hem wel
weer aan het lopen krijgt...

peetje82

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:01

Ik hoop het dat Edward hem terug krijgt, zou geweldig zijn!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:01

Dromen mag, maar de meeste dromen zijn........Hoop inieder geval dat Toot weer die happy athlete mag worden die hij ooit was.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:02

dan zal AKLeerst haar sportrechten moeten willen verkopen... Zonder die rechten kan PS er geen andere ruiter op zetten. Voor die 2 miljoen had hij die sportrechten beter zelf in de hand kunnen houden, denk dat hij er achteraf gezien ook wel spijt van heeft (gezien het feit dat er steeds negatieve publiciteit is rond de combinatie en het paar achteruit is gegaan qua prestaties en gezondheid...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:03

Jeetje, ik hoop het zó. Ben alleen bang dat het niets gaat worden... :n

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:04

Helaas werkt het zo met paarden, dus ook blijkbaar met Totilas.
Als je een paard koopt als investering of waardevermeerdering kom je meestal bedrogen uit.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:05

Dat zou wel een mega stunt zijn zeg, hahahaha _O- .

Maar ik geloof nooit dat ze hem terug kunnen kopen, volgens mij koopt PS liever AL uit, dan dat ie dat paard verkoopt...

potverdikkie

Ik vraag me enkel af waarom iedereen het heeft over gezichtsverlies? Je hebt te maken met dieren, en een ieder weet dat deze zeer eigenzinnig kunnen zijn, en dat is Toot ook.
Ik denk niet dat het gezichtsverlies is. Het is helaas niet uitgelopen zoals PS het had gewild.
Ik denk ook niet dat PS Toot enkel aan zal houden als dekhengst, en zeker niet met een einde sportcarriere zoals deze nu is.
Laten we wel wezen, er zijn manieren genoeg om Totilas weer onder zijn eigen ruiter te brengen, en dat PS er nog steeds zijn vruchten van plukt.
Ze zijn niet gek hoor.......

Thomas

Dat zal echt ge-wel-dig zijn!! :P Nou hopelijk wordt er met paar miljoenen gesmeten, en dan regeert NL weer..

hartjeulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:06

Dat zou gaaf zijn zeg! laten we hopen dat hij weer terug komt onder Edward =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:07

Ik krijg echt steeds meer het idee dat PS hem gekocht heeft om te zorgen dat Edward en Toot geen 'bedreiging' meer vormen. Wees eerlijk, dat waren ze nou eenmaal.

Als het echt voor het geld was, zat Edward er al lang weer op.

Rinske

Beetje jammer trouwens dat ze dit niet voor 31 december was, met oog op de OS :D .

grauwman

Las net op een buitenlandse site dat Toot niet te koop is volgens PS dus denk ook niet dat er binnenkort een ruiterwissel aan zit te komen. Vraag me ook af of EG op een werkje zit te wachten hij heeft het druk genoeg met alle paarden die hij al heeft en het nieuwe GP paard wat voor hem is aangekocht door z'n nieuwe sponsor.

KimmLoveTenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:08

Helaas gaat het hier alleen maar om geld, niet om wat het paard 'zou willen'. Iedereen ziet dat Toot niet happy is, helaas maakt dat ze niks uit, als ze maar geld binnenhalen.

Men zou meer om het paard (en de combinatie) moeten geven dan alleen maar aan dat stomme geld.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:08

Bizzybijtje schreef:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat PS hem gekocht heeft om te zorgen dat Edward en Toot geen 'bedreiging' meer vormen. Wees eerlijk, dat waren ze nou eenmaal.

Bingo

Dus even wachten tot na de OS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:09

potverdikkie schreef:
Bizzybijtje schreef:

Bingo

Dus even wachten tot na de OS

Zou me inderdaad niet verbazen als hij dan weer terug NL ingeschopt wordt :+

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:10

ik zie het al voor me "Totilas the movie"
"Een gitzwarte hengst groeit op in het pittoreske Nederland.En onder de hand van zijn mensen vriend Edward groeit hij uit tot een kampioen.Maar dan word hij verkocht .Verreden en niet begrepen bij zijn nieuwe ruiter.Waardoor hij niet voldoet aan de zeer hoge eisen.Vele wisselingen van eigenaren tragedie en mislukkingen volgen.
zal hij ooit weer terug komen bij Edward?"
2014 in de bioscoop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:11

speedfiets_2 schreef:
"Een gitzwarte hengst groeit op in het pittoreske Nederland.En onder de hand van zijn mensen vriend Edward groeit hij uit tot een kampioen.Maar dan word hij verkocht .Verreden en niet begrepen bij zijn nieuwe ruiter.Waardoor hij niet voldoet aan de zeer hoge eisen.Vele wisselingen van eigenaren tragedie en mislukkingen volgen.
2014 in de bioscoop

Gesponsord door de penny.... :')

potverdikkie

KimmLoveTenn schreef:
Helaas gaat het hier alleen maar om geld, niet om wat het paard 'zou willen'. Iedereen ziet dat Toot niet happy is, helaas maakt dat ze niks uit, als ze maar geld binnenhalen.

Men zou meer om het paard (en de combinatie) moeten geven dan alleen maar aan dat stomme geld.

Aangezien mensen dat niet doen is het enkel nog een kwestie van tijd eer Mathias Toot helemaal niet meer kan/durft te rijden.
Totilas vertoond almeer het gedrag van verzet dus duurt niet lang meer dan pleurt ie hem van zijn rug, en dan volgt de rest..............
Totilas heeft nog even tijd nodig om de boodschap verder duidelijk te maken.

i_risss

Ik hoop zo dat Totilas teruggaat naar Edward.. Denk alleen dat PS hem nog liever de rest van zijn leven in de wei zet, dan dat hij hem verkoopt aan de concurrent.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:12

speedfiets_2 schreef:
2014 in de bioscoop

_/-\o_ *\o/* :')

GENIAAL!!!!!!

Echt zo'n Black Beauty gevoel krijg ik er van!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:12

We zullen het zien, maar dit bericht geeft wel een lach op mijn gezicht. :)

M_D_H

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:14

nou, dan hebben jullie het bericht op Horse.nl nog niet gezien :n

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:14

http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/23 ... mailvision

Bron: Horses.nl

De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center bewegingswonder Totilas terug wil kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:15

kleinvosje schreef:
http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/23 ... mailvision

Bron: Horses.nl

De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center bewegingswonder Totilas terug wil kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”

dat bedoelde ik dus :')