Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
potverdikkie schreef:Bizzybijtje schreef:Ik krijg echt steeds meer het idee dat PS hem gekocht heeft om te zorgen dat Edward en Toot geen 'bedreiging' meer vormen. Wees eerlijk, dat waren ze nou eenmaal.
Als het echt voor het geld was, zat Edward er al lang weer op.
Bingo
Dus even wachten tot na de OS
speedfiets_2 schreef:ik zie het al voor me "Totilas the movie"
"Een gitzwarte hengst groeit op in het pittoreske Nederland.En onder de hand van zijn mensen vriend Edward groeit hij uit tot een kampioen.Maar dan word hij verkocht .Verreden en niet begrepen bij zijn nieuwe ruiter.Waardoor hij niet voldoet aan de zeer hoge eisen.Vele wisselingen van eigenaren tragedie en mislukkingen volgen.
zal hij ooit weer terug komen bij Edward?"
2014 in de bioscoop
KimmLoveTenn schreef:Helaas gaat het hier alleen maar om geld, niet om wat het paard 'zou willen'. Iedereen ziet dat Toot niet happy is, helaas maakt dat ze niks uit, als ze maar geld binnenhalen.
Men zou meer om het paard (en de combinatie) moeten geven dan alleen maar aan dat stomme geld.
speedfiets_2 schreef:ik zie het al voor me "Totilas the movie"
"Een gitzwarte hengst groeit op in het pittoreske Nederland.En onder de hand van zijn mensen vriend Edward groeit hij uit tot een kampioen.Maar dan word hij verkocht .Verreden en niet begrepen bij zijn nieuwe ruiter.Waardoor hij niet voldoet aan de zeer hoge eisen.Vele wisselingen van eigenaren tragedie en mislukkingen volgen.
zal hij ooit weer terug komen bij Edward?"
2014 in de bioscoop
kleinvosje schreef:http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/23 ... mailvision
Bron: Horses.nl
De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center bewegingswonder Totilas terug wil kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”