Sill____ schreef:OH Oh ik wil het bokt meggazine ook graag bestellen alleen ben ik te laat iemand een andere weg hoe je er toch aan komen kan ?
Hem in de winkel kopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Jola schreef:Ik heb gisteren bericht gekregen van Geeske en ook voor verzending naar België is het voor mij keurig geregeld!
Ik heb gisteren ook gemaild, ik woon nl. in Duitsland, maar ik heb nog niets gehoord...
Sterre schreef:Ik heb nu al 2 x een mailtje gestuurd naar degene die het op zich genomen heeft om het Bokt-magazine naar het buitenland te versturen, met de vraag om gegevens (rek.nr. etc.), maar helaas... nog steeds geen antwoord gekregen...
Erg jammer, ik zou het magazine nl graag bestellen!!
Alwiene schreef:Cyntje schreef:Daarom heeft bijna elke mailbox tegenwoordig een 'ongewenst-mail-functie'
En op de telefoon een knopje met een rood telefoontje erop
De Hoefslag gaat bij mij zover dat ze nadat ze me een poos geleden gebeld hadden of ik toch echt niet opnieuw lid wilde worden, ze me pas geleden een gratis ongevraagde hoefslag stuurden met een verhaaltje erbij dat ik gemist werd oid met vermoedelijk de vraag of ik toch echt echt echt niet opnieuw lid wil worden, precies weet ik het niet want hij ligt nog in het folie net als ongeveer de hele jaargang Hoefslag uit de periode dat ik wél lid was. Lijkt me ook meteen duidelijk waarom ik niet opnieuw lid wil worden
Het Bokt magazine vind ik wel gaaf en heb dus besteld natuurlijkWel zonder bit, want daarvoor vrees ik een zelfde lot als voor mijn Hoefslagen