Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Als je het mij vraagt hadden ze dit nooit goed kunnen doen. Als ze zich niet in de pers hadden laten zien dan waren daar ook negatieve conclusies aan verbonden, als ze zich op kleine wedstrijden hadden laten zien dan was het niet goed geweest, op grote wedstrijden is het niet goed, in de pers niet, buiten de pers niet, niks is goed.
Dat paard heeft een carriere als dekhengst en daar hoort PR bij. Daarnaast heeft de bondscoach hem geselecteerd voor het team voor Aken en Rotterdam, daar hoort ook PR bij. Dus wat wil de wereld nou eigenlijk van het team rond Totilas?
astridastrid schreef:Ayasha schreef:Dat ie terug gaat naar Gal
Dat zie ik niet voor me, dan zou Ed in Dld moeten gaan wonen aangezien ik denk dat PS hem wel in Dld zou willen hebben, of is dit niet zo belangrijk?
sarabande schreef:Arnd zijn website staat ook vermeld als hij een artikel over de malaise in de paardenwereld schrijft, met wie lift hij dan mee??????
Hermelientje schreef:sarabande schreef:Arnd zijn website staat ook vermeld als hij een artikel over de malaise in de paardenwereld schrijft, met wie lift hij dan mee??????
Dat maakt helemaal niks uit in hoe er hier gekeken wordt, je snapt toch hopelijk wel dat ik hier aan overdrijving deed omdat ik dit zo'n heerlijk overdrijftopic vind. Je mag er van mij wel letterlijk op ingaan maar dat heeft zo weinig zin. Als ik dat zou moeten doen met alle onzin die hier gespuid wordt zou ik er een dagtaak aan hebben. Zoals ik al zei complete massahysterie en voer voor psychologen.
te plaatsen
Tafje schreef:Dan zullen een aantal bokkers zich wel aangesproken voelen. Het is en blijft hier een forum, iedereen mag hier meningen geven, emoties tonen en voor/tegenstander van iets of iemand zijn.'Ze' hebben gelukkig allemaal een eigen mening.
En ik geloof trouwens ook nog in sprookjes, vandaag roodkapje nog gesproken..
Tafje schreef:Dan zullen een aantal bokkers zich wel aangesproken voelen. Het is en blijft hier een forum, iedereen mag hier meningen geven, emoties tonen en voor/tegenstander van iets of iemand zijn.'Ze' hebben gelukkig allemaal een eigen mening.
En ik geloof trouwens ook nog in sprookjes, vandaag roodkapje nog gesproken..
Hermelientje schreef:Nou zal ik eens dezelfde maatstaven die hier door sommigen worden gehanteerd loslaten op Arnd. Die wil dus ook lekker meeliften op de roem van Totilas. Suggestief stukje schrijven en dan een link naar je eigen website erbij. Mooiere reclame kun je je niet voorstellen. Ook zo'n lekker dramatische woordkeus "de tragiek". En dan heb ik het nog niet over de "fast forward" naar Rotterdam, daar wordt gemakshalve een heel stuk geschiedenis overgeslagen want toen gingen er ook dingen goed en werd er zelfs drie keer gewonnen in Aken, maar ja daar kun je natuurlijk geen tragisch verhaal van maken.
En wat te denken van Bokt, als er maar de naam Totilas, Rath of Paul S. in voorkomt is het gelijk voorpaginanieuws. Ook schijnt iedereen te weten hoe Totilas getraind moet worden en welke psycholoog het beste zou zijn voor zijn ruiter.
Dit hele gedoe is inderdaad voer voor psychologen. Ik ga maar lekker meedoen met de amateurpsychologie, volgens mij gaat het hier om massahysterie en individuele aanvallen van projectie
ChocoBesnier schreef:Citaat:over de prestaties op zich is geen discussie mogelijk: best wel ok, bij de beste vijf van europa horen! Of dit aan verwachtingen! voldeed is een heel ander ding.
Neen aan de verwachtingen voldeed het niet.
Maar wat verwachten we ook niet! Dat Rath de draad oppikt waar Gal hem heeft achtergelaten. Dat is gewoon ONMOGELIJK voor een jongen van zijn leeftijd met zijn ervaring.
Fitzroy schreef:Precies, ik denk dat de juryleden nog ernstig een roze Totilasbril op hadden. En al helemaal in het hol van de leeuw, in Aken.
Tendance schreef:Ik blijf het toch vreemd vinden, bij alle ruiters niet alleen bij Edward en Toot (toen), maar bij allemaal, dat ze gewoon een fout mogen maken in een onderdeel en dan nog een 8 krijgen. Ik vind het echt belachelijk.
Een Pirouette is pas perfect als de achterbenen enkel draaien en op dezelfde plek blijven staan.
Hoe kan iemand dan een 10 krijgen, ja het is gebeurd, als de achterbenen een cirkel maken van 2 meter doorsnee of iets dergelijks. Natuurlijk weet ik niet precies hoeveel het was, kan minder of meer zijn geweest, maar niet de exacte plek...