Nathaliefje schreef:Iemand zit heel hartelijk te lachen ergens...Ja, dat was waarschijnlijk de ene Britse commentator die de andere uitlacht
Cayenne schreef:Nathaliefje schreef:Iemand zit heel hartelijk te lachen ergens...Ja, dat was waarschijnlijk de ene Britse commentator die de andere uitlacht Vandaaar ohh ik baal dat ik de Britten niet kan horen
"seriously there are members of the jury which will check your spurrs if there are any hairs of the horse on it" fijn om te weten.
Sansje schreef:Pfff plak aan m'n stoel vast hierZitten jullie niet een beetje overdekt?Ben toch blij dat ik hier lekker binnen zit
Cayenne schreef:"seriously there are members of the jury which will check your spurrs if there are any hairs of the horse on it" fijn om te weten.haha XD
Cayenne schreef:Sansje schreef:Pfff plak aan m'n stoel vast hierZitten jullie niet een beetje overdekt?Ben toch blij dat ik hier lekker binnen zit Nee helemaal vooraan zitten we
lifeofmarit schreef:vind de appuyementen minder..Ik vind het hele paard eigenlijk gewoon minder Man, dat beestje heeft meer nek als lijf
Sansje schreef:Cayenne schreef:Sansje schreef:Pfff plak aan m'n stoel vast hierZitten jullie niet een beetje overdekt?Ben toch blij dat ik hier lekker binnen zit Nee helemaal vooraan zitten weSjoert al gespot?
Amyyy schreef:lifeofmarit schreef:vind de appuyementen minder..Ik vind het hele paard eigenlijk gewoon minder Man, dat beestje heeft meer nek als lijf Dat dacht ik dus ook
neem na deze een break tot half 3 en nu nog een keertje herhalen haha! Nja tis goedgekeurd tis dus 20 minuten stil