Bij de anderen geeft dat niet joh.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:Lauren_ schreef:Stelletje azijnpissers!
Ging zeker beter dan gisteren en ik kan niet anders zeggen dat ik respect voor Rath heb. Zoveel druk, wetende dat je afgebrand zult worden. Hij doet het toch maar.
Nogmaals, ik hoop dat hij straks iedereen er uit gaat rijden, inclusief Edward en Anky!
Het blijft een fijne smoes he
Norway_girl schreef:Aysha, dat is gewoon de heissa om Totilas heen, deze menzen zijn gewoon diep triest, maar sorry voor mijn deel, neem ik aan dat Matthias heul goed wist waar hij aan begon toen hij deze knol onder zijn kont reed. Dan ook geen gezeik achteraf dat hij zo zielig is met al die druk op zijn schouders.
sarabande schreef:Wie is die jury die Laura 78 geeft en Mathias 82??
Totilas Rath,Matthias Alexander GER 387.0 386.0 393.5 395.0 394.0 1955.5
R 11-j.H v.Gribaldi/M.v.Glendale/KWPN/NED08021/B: Linsenhoff u.Paul Schockemöhle,Ann- 80.625% 80.417% 81.979% 82.292% 82.083% 81.479%
2. Mistral Hojris Bechtolsheimer,Laura GBR 391.5 389.0 389.5 378.0 384.0 1932.0
F 16-j.W v.Michellino/M.v.Ibsen/DK/DEN02686/B: Bechtolsheimer,Mr. & Mrs. 81.563% 81.042% 81.146% 78.750% 80.000% 80.500%

sarabande schreef:Lauren_ schreef:Ach, geen enkele nederlander heeft zich hieraan durven branden. Dus thums up dat hij straks de hele nederlandse top er uit rijdt!
Hoe bedoel je aan durven branden, was er een Nederlander gevraagd dan. Volgens mij was er geen Duitse topruiter die zich eraan durfde branden
En dus werd die arme zielige kleine Rath van stal gehaald en was de pineut want alle gewenste duitse namen lieten het afweten. 
Lauren_ schreef:De beste stuurlui staan aan wal. Gelukkig zouden alle GP-bokkers het beter hebben gedaan
Totilas bij Edward was ook niet altijd even geweldig. Dir kreeg ook punten vanwege het paard. Mar dat is natuurlijk héél anders!
Als je je stoort aan het subjectieve element van jurysport, ga dan lekker voetballen!
Er is geen nederlander geweest die dit paard gekocht heeft nietwaar? Ik gun het rath nogmaals van harte dat hij straks alle azijnpissers een poepie laat ruiken.
Lauren_ schreef:De beste stuurlui staan aan wal. Gelukkig zouden alle GP-bokkers het beter hebben gedaan
Totilas bij Edward was ook niet altijd even geweldig. Dir kreeg ook punten vanwege het paard. Mar dat is natuurlijk héél anders!
Als je je stoort aan het subjectieve element van jurysport, ga dan lekker voetballen!
Er is geen nederlander geweest die dit paard gekocht heeft nietwaar? Ik gun het rath nogmaals van harte dat hij straks alle azijnpissers een poepie laat ruiken.